English Version
English

بزرگترین ثروت در کنگره 60 سلامتی است که فقط در کنگره پیدایش کردم.

بزرگترین ثروت در کنگره 60 سلامتی است که فقط در کنگره پیدایش کردم.

جلسه سوم از دور دوم از سری لژیون سردار نمایندگی وکیلی یزد به استادی مرزبان محترم مسافر مجتبی و نگهبانی مسافر حمزه و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه<ثروت> در روز یکشنبه مورخه هفتم اسفند ماه 1401 راس ساعت 15/45 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر. سپاسگزارم از نگهبان ارجمند و امیدوارم که حال همه شما عزیزان خوب باشد و خدا را شاکرم که در میان شما در این لژیون و در حال خدمت هستم. دستور جلسه این ماه لژیون سردار ثروت است. همان گونه که میدانید ثروت چیز خیلی خوبی میباشد و اکثر انسانها آن را دوست میدارند. خوب افرادی که به کنگره می آیند اولین هدف و کارشان درمان میباشد. هستند افرادی که در جلسه اول وردشان سوال میکنند که هزینه چقدر باید پرداخت کنیم. وقتی که برایشان گفته میشود خدمتان کنگره 60 مجانی است و هیچ هزینه ای به عنوان هزینه درمان گرفته نمیشود تعجب میکنند و میگویند مگر امکان دارد؟

خوب وقتی که باورشان شد که خدمات کنگره به صورت مجانی است این را هم درک میکنند که این مکان هزینه هایی هم دارد. این هزینها به صورت دلی است. مثل گلریزان که هر سال گرفته میشود و پولهای خوبی جمع میشود و این پول از بین همین بچهایی که یک روز مصرف کننده مواد بودن وشاید خیلی از آنها هم از نظر مالی ضعیف و حتی خیلی ضعیف بودن جمع میشود. کنگره فقط درمان اعتیاد نمیکند بلکه با آموزشهای که در اینجا داده میشود افراد درست زندگی کردن را یاد میگیرند. چه بسا زندگیهایی که از هم پاشیده بود و با آمدن به کنگره الان زندگی خیلی عالی دارند. اینها ثمره آموزشها و تجربه کنگره میباشد.

کنگره بزرگترین نعمت و ثروت دنیا که سلامتی است را به ما داده و من نباید از یاد ببرم که روزی در اعماق تاریکیهای اعتیاد بودم و الان به لطف کنگره و آقای مهندس و خدمتگزاران آن از زندگی خود دارم لذت میبرم. کنگره هزینه زیادی دارد که افراد کمک مالی انجام میدهند و از نظر مالی هم قوی است. افراد وقتی در صراط مستقیم میگیرند با بخشیدن کمکی از مال خود به حال خوش میرسند. چون میدانند این پولشان در کجا و چه زمینه ای خرج میشود و آنها بیشتر علاقه پیدا میکنند که هم از نظر مالی و هم از نظر فیزیکی کمک کنند. 

ثروت فقط مختص پول نیست. آموزشهای کنگره هم که دریافت میکنی خودش یک نوع ثروتی است. امیدوارم با خدمت کردن همه جوره بتوانیم یک خدمتگزار خوبی برای کنگره 60 باشیم و همیشه از حال خوب و ثروت بالا برخوردار باشیم. از همه شما دوستان سپاسگزارم.

خلاصه و نگارنده:مرزبان مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .