English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی دوم و تاثیر آن روی من

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی دوم و تاثیر آن روی من

 

لینک دانلود فایل صوتی

هفتمین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر مریم با دستورجلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" چهارشنبه 29 فروردین ماه ۱۴۰2 ساعت10:00 آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.

عمر ما به اندازه شبنمی است که با آمدن آفتاب می رود، عمر و زمان بسیار سریع می گذرد، سعی کنید از این زمان استفاده کنید.
خلاصه گزارش اولین جلسه دیده بانان در سال 1403 را می خوانم: اعضای کنگره 60 باید دارای کارت عضویت معتبر باشند و در نمایندگی ها مسئولیت حضور غیاب کارتهای عضویت را کنترل می کنند. کارت های عضویت باید دارای اعتبار باشد.
از این به بعد دوره ایجنتی مانند مرزبانی یک دوره چهارده ماه است، مگر آن که نگهبان کنگره 60 تشخیص دهد. برای انتخاب ایجنت ترجیحاً از راهنمایانی انتخاب می شوند که دوره راهنمایی خود را با موفقیت به پایان رسانده اند و منظم سی دی ها را می نویسند.
اگر راهنمایی سی دی نمی نویسد حتما باید ایجنت تشکیل جلسه بدهد و آن لژیون حتما بسته شود و اگر شاگردی نمی نویسد باید او را تحویل مرزبان ها دهید. البته یک الی سه ماه ابتدای درمان خیلی سخت نگیرید.
مدت زمان دیده بان رابط در نمایندگی چهارده ماه است و در صورت نیاز یک دوره دیگر هم می تواند تمدید شود. این مدت از تاریخ 27 فرودین ماه 1402 محاسبه می شود.
در کلیه شعب همه باید دستگاه فتوکپی باشد. هر چیزی که در شعب است هم برای همسفران خانم و آقا هست و هم برای مسافران آقا و خانم.
روز جمعه من در پارک طالقانی نیستم. مقداری کار دارم که باید به آن ها رسیدگی کنم. امین هم تا ده صبح رهایی می دهد و سپس برای کارهای گروه موسیقی می رود.
کارهای تحقیقات خیلی خوب پیش می رود و مقاله ای که چاپ شد برای زیگیل تناسلی بود که در معتبر ترین مجلات علمی جهان است. نمونه زیگیل تناسلی یک نمونه انسانی بود که ارائه کردیم و در دنیا راه درمان ندارد اما ما توانستیم با D.SAP آن را به درمان برسانیم. محلول بسیار عجیبی است. کرم هایی که از آن به شما می دهیم هیچ کدام از این کرم ها به آن نمی رسد. اگر کسی زخم بستر داشته باشد از بین می رود. دامنه وسیعی برای درمان دارد.
سیستم جسم ما مانند یک کهکشان است و جهان اکبر است. بسیار سیستم حساب شده ای دارد که در حال کار است. ما آنرا در نظر نمی گیریم و با مصرف مواد و الکل به آن آسیب می زنیم. هر نوع ماده مخدری را مانندش در جسم داریم. ما امروز می خواهیم ثابت کنیم با آزمایش ها و مستندها که با ترک و قطع ناگهانی نمی شود اعتیاد را درمان کرد.
کسانی که کاهش وزن می دهند یک سری از بیماری ها آن ها از بین می رود و هیچ سختی را متحمل نمی شوند زیرا ما زبان بدن را فهمیده ایم و می دانیم جسم ما چگونه فکر می کند. راحت پانزده الی هفتاد کیلو کم می کنند بدون هر گونه سختی. این دانش را در خیلی از بیماری ها به آن رسیده ایم و همه با مستند است. بیشتر آزمایش های در دانشگاه کمبریج و بریستول انجام می گیرد.
ساختمان خانواده دارد نقل مکان می کند و به ساختمان جدیدشان نزدیک ساختمان سیمرغ می آید.
دستور جلسه امروز وادی دوم است. آیا می توانیم در هستی چیزی بیابیم که جهت بیهودگی باشد؟ اگر کرککس و لاسخور نبود تمام بیابان ها پر از عفونت حیوانات مرده می شد حتی بدترین حیوانات خواص بسیار زیادی دارند. گیاه بیابانی و دریاچه ها نیز همینطور. حال از این ها در زندگی الگو می گیریم. یک درخت گردو آب و مقداری کود می گیرد و مقدار سیار زیادی به شما گردو می دهد.
اکنون این موضوع را روی انسان بررسی می کنیم. همه انسان ها باید فکر کنند که برای چه خلق شده اند، آیا جهت بیهودگی خلق شده ام و یا استفاده ای دارم. ما نسبت به آنچه که دریافت می کنیم چه بازپس می دهیم. من در کنگره درمان شده ام چه چیزی باید بدهم البته اکثر بچه های کنگره این موضوع را درک کرده اند و دارند انجام می دهند.
قسمت دوم وادری می گوید هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. برای آموختن هیچوقت دیر نیست نگویید سن مان گذشت و دیر شد. من در پنجاه سالگی شروع کردم و برای بیست سال دیگر برنامه دارم. ما باید بدانیم که ارزش بسیار بالایی داریم. اگر در تاریکی فرو می رویم به این علت است که ارزش روشنایی ها را پیدا کنیم. ما می رویم سختی ها و ناکامی ها و مسائل منفی را می چشیم تا ارزش خوبی ها را بدانیم.
یک انسان برای رشد ابتدا بسیاری از چیزها دریافت می کند و بعد می تواند بازپس دهد آیا ما در کنگره درمان شده ایم چه چیزی داده ایم. کنگره آسیبی نمی بیند بلکه خودشان آسیب می بینند. ما بسیار ارزشمند هستیم و می توانیم ورق را برگردانیم کافی است روی خود را به روشنایی برگردانیم.

خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .