English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

امیدوارم خوب باشید. من هم خوب هستم، از خبر عروسی پسرتان تروی که در ماه اکتبر انجام خواهد شد. بسیار خوشحال شدم و از هم‌اکنون به شما و همسر عزیزتان ریتا تبریک می‌گوییم و برای تروی و همسرش آرزوی سلامتی وزندگی خوبی را از خداوند آرزومندم.

دوست عزیز، من وقتی‌که حجم مطالب کتاب ذبح اژدها را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که چه زحمات طاقت‌فرسایی برای آن انجام داده  و می دهید و همین‌طور برای تحقیق‌های مقالات، مصاحبه هاوسخنرانی ها.

البته برای خروج انسان‌ها از جهان اعتیاد هرچه‌کارکنیم بازهم کم است، ولی شما بایستی مراقب سلامتی خودتان نیز باشید، چون من و انسان‌های بی شماری به وجود شما نیازمند هستیم و همان‌طور که گفتید اگر روی پروژهاو نوشتارهای کوتاه و کوچک کارکنید می‌توانید به استراحت هم بپردازیدکه برای سلامتی شما ضروری است و همین‌طور راندمان کار را بالا می‌برد.

حالا که صحبت پروژهای کوچک شد من و دخترم شانی که کارگردان تئاتر وفیلمساز است، تصمیم گرفته‌ایم فیلمهای کوتاه 2 تا 3 دقیقه‌ای تولید کنیم و حداکثر هر هفته یکی از آنها را در سایت کنگره قرار بدهیم در این فیلم‌های کوتاه برای کاهش آسیب و همین‌طور کاهش تقاضا و کاهش عرضه و جلوگیری از آور دوز، مصرف مواد مخدر را آموزش می‌دهیم.

اسم برنامه بکش و بکش است یعنی مصرف مواد مخدر را بایستی اول اندازه‌گیری کرد و سپس مصرف نمود؛ و همین‌طور آموزش می‌دهیم بعضی از مواد مخدر با بعضی دیگر سازگاری ندارند و ممکن است باعث مرگ بشوند. البته به‌زودی آنها را توسط احسان زیرنویس انگلیسی می‌کنیم و برایتان ارسال خواهیم کرد.

دیروز پرسش‌نامه‌های سیگار توسط آقای دکتر دانشمند به انجام رسید و جالب است صدمین پرسشنامه را هم آقای دکتر دانشمند خودشان تکمیل کردند، چون ایشان اکنون 4 ماه است که قطع کامل نیکوتین شده است.

به‌هرحال اکنون پرسشنامه‌ها کاملاً تکمیل‌شده است و من منتظر هستم قدم بعدی را شما بگوید که چه‌کار باید انجام بدهیم.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

منبع: کنگره60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .