English Version
English

ثبت نام شرکت در اردو سالیانه کنگره 60 - بروزرسانی 31 تیر

ثبت نام شرکت در اردو سالیانه کنگره 60 - بروزرسانی 31 تیر
بروز رسانی 31 تیر 96
مشکل پیش آمده در سرور باعث بسته شدن پرتال ثبت نام و پاک شدن اطلاعات ثبت نام گردید که به صورت دستی ثبت نام انجام گرفت و بسیاری از اعضاء ثبت نام شدند. لذا از افرادی که تا تاریخ 96/4/29 فیش واریز نموده اند و ثبت نامشان در سایت ثبت نگردیده درخواست می‌شود به جهت ثبت نام اقدام نمایند.
 
  با احترام
امین دژاکام
دیده‌بان اردو

 
 
جهت شرکت در اردو، لازم است ابتدا از فرم ثبت نام پرینت تهیه نموده پس از به تایید رساندن آن توسط راهنما، مرزبانان و ایجنت نمایندگی، مبلغ 190 هزار تومان و برای همسفران زیر 12 سال 140 هزار تومان که به عنوان تخفیف 25 درصدی در نظر گرفته شده، از طریق کارتخوان بانک پاسارگاد که در تمام نمایندگی ها موجود می باشد به نام جمعیت احیاء انسانی کنگره ۶۰ واریز نموده و پس از تهیه کپی از فیش واریزی و فرم درخواست، اصل آنها را به مرزبانی تحویل نموده سپس فرم ثبت نام اینترنتی را بصورت کامل پر نمایید و از روی آن عکس گرفته و به شماره ۰۹۳۵۴۲۴۵۷۱۷ اردوبان مسافر رامین سعادت جو تلگرام نمایید. 
خواهشمند است از وارد کردن فیش واریزی غیر معتبر خودداری نمایید که این عمل موجب باطل شدن و سلب حق ثبت نام شما می گردد.
 
مرزبان مالی می بایستی پس از دریافت فیش واریزی آن را (مطابق لیست واریزی کارت عضویت) بصورت جدا در فرم واریزی اردو لیست نموده و به قسمت مالی کنگره ارائه نماید.
 
 
لازم به ذکر است که برای هر نفر میبایستی به صورت جدا  کارت کشیده و واریزی انجام شود.
 
 
اردوی سراسری کنگره ۶۰ از تاریخ ۹۶/۰۶/۱۰ لغایت 96/06/17 برای همسفران آقا و مسافران سفر دوم که درمان سیگار آنها کامل گردیده (نهایتا تا 96/04/14 نشان رهایی دریافت گردد) برگزار می گردد. 
 
جهت شرکت در اردو امسال اجازه شرکت مسافرین نیکوتین که بیش از ۶ ماه از حضور ایشان در لژیون های ویلیام وایت تا ۹۶/۴/۱۷ میگذرد در اردوی سالیانه کنگره ۶۰ صادر می گردد. بدیهی است که شرکت اعضاء و داشتن شرط لازم بایستی به تایید راهنمای محترم لژیون ویلیام وایت برسد.
 
از کسانی که تا قبل از ۲۹ تیرماه برای شرکت در اردو مبلغ واریز نموده اند خواهشمند است نسبت یه ثبت نام و درج اطلاعات خود در پرتال اردو اقدام فرمایند.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .