English Version
English

راهنما نور امید به دل‌هایمان تاباند

راهنما نور امید به دل‌هایمان تاباند

همه انسان‌ها برای بهتر زیستن و برای به دست آوردن آرامش و حال خوش و در کل برای داشتن علم و هنر زندگی کردن احتیاج به راهنما دارند، هر انسانی باید راهنما، استاد یا معلم داشته باشد که آرامش و حال خوش را از مربی خود یاد بگیرد. در کنگره ۶۰ بزرگ‌ترین استاد و راهنمای همه ما آقای مهندس دژاکام هستند که خود ایشان نیز دارای استادان بزرگی چون استاد رعد، استاد سیلور و استاد سردار هستند.

یکی از دستور جلسات هفتگی در تقویم سالیانه کنگره ۶۰ هفته راهنما است و اعضای کنگره ۶۰ از راهنمایانی که باجان و دل، محبت و عشق خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنند.

راهنمایان در کنگره ۶۰ کسانی هستند که یا مصرف‌کننده بودند یا در کنار مصرف‌کنندگان زندگی می‌کردند و با ورود به کنگره ۶۰ بعد از درمان خود توانستند با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی و مطالعه در خصوص درمان اعتیاد و جهان‌بینی و با کسب نمره قبولی در امتحانات سراسری کنگره ۶۰ به‌عنوان راهنما با شال نارنجی و راهنمای تازه‌واردین با شال مغز پسته‌ای شروع به خدمت به همنوعان خود می‌کنند.

راهنما یک الگوی آموزش‌دیده و تزکیه شده است و بایستی بدون نقص عمل کند و جایگاه خود را محترم شمارد و سپاسگزار خداوند باشد و از قوانین و اصول و حرمت کنگره پیروی کند. راهنمایان کنگره ۶۰ کسانی هستند که از وقت گران‌بهای خود می‌گذرند و با خرج خودشان بدون هیچ چشم‌داشتی از مسیرهای دور و نزدیک به کلاس‌ها می‌آیند تا مسافران و همسفرانی را که در تاریکی، رنج و غم هستند یاری کنند تا بتوانند مسیر زندگی خود را پیدا کنند، چه‌بسا خانواده‌هایی که در حال منهدم شدن و از هم پاشیدن زندگی‌شان با ورود به کنگره ۶۰ و با کمک راهنمایان توانستند خودشان را از بحران نجات دهند و دوباره نور امید به دلشان تابیده و از ناامیدی به امیدواری و به حال خوش و در کل به زندگی خوش برگشتند.

کسی که در کنگره ۶۰ آموزش خوب دیده باشد باید قدرشناس کسانی باشد که به او کمک کردند و کسانی هم که خدمت می‌کنند مثل راهنماها می‌دانند که باید بدون توقع و بلاعوض به همنوع خود کمک کنند تا برسیم به بالاترین عشق که عشق مخلوق به خلق است تا ذره‌ای از وجود باری‌تعالی که عشق خالق به مخلوقش است را در وجود خود متجلی کنیم. احیای انسان‌ها در کنگره ۶۰ نویدی است به تمام دنیا که بعد از یخبندان سخت به باغبانی آقای مهندس دژاکام، گل‌ها شکوفه می‌شوند.

خداوند را سپاسگزارم که در قسمت راهنمای تازه‌واردین با عشق و ایمان به همنوعان خود کمک می‌کنم و آن‌ها را به صبر، امید و آرامش راهنمایی می‌کنم. هفته راهنما را به بزرگ خاندان کنگره ۶۰ آقای مهندس و خانواده گرامی‌شان و تمام راهنماها و اعضای کنگره ۶۰ تبریک و شادباش عرض می‌کنم.


نویسنده: راهنمای تازه‌واردین، همسفر معصومه
تایپ: همسفر سمانه رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون سوم)
عکس و ارسال: همسفر زینب، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی حافظ

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .