English Version
English

لژیون مالی

لژیون مالی

اهریمن، یاران و نیروهایی را در لامکان گردآورد و گفت:

از آن جاییکه قلمرو جهان مادی و جسم خاکـی یا مادی به انسان‌ها داده‌شده، لذا کلیدی‌ترین موضوع، ماده و مادیات است. توجه داشته باشید به انسان هشداری هم بدین مضمون داده‌شده است.

اگر بر مادیات سوار باشی، نیمی از قدرت اهریمن را شکست داده‌ای، اما اگر مادیات بر تو سوار باشد، بدان که صد در صد تو را شکست می‌دهد

آقای مهندس می‌‌گویند ما در کنگره 60 نیاز به سه پارامتر داریم که یک مثلث را تشکیل می‌دهد

1-علم و دانش 2-نیروی انسانی 3-پول و مسائل مالی

در مورد علم و دانش که منابع آموزشی در کنگره برای استفاده من موجود می‌باشد. در مورد نیروی انسانی نیز راهنما و اساتید به لطف خداوند در اختیار من می‌باشد. در مسائل مالی نیز سبد پول و سایر روش‌ها می‌باشد. یکی از این منابع، لژیون‌های مالی هر شعبه می‌باشد.

در کنگره 60 کسی که می خواهد راهنمای لژیون بشود باید امتحان بدهد تا ثابت شود علم و دانش بالایی دارد و می‌تواند راهنما بشود بدیهی است کسی که  می‌خواهد وارد لژیون مالی شود از وضع مالی خوبی برخوردار باشد و  برای اثبات این امر باید ایتدا 5 میلیون تومان به حساب کنگره واریز کند و نمی‌تواند آن را تقسیط کند زیرا زمانی که بخواهد قسط  پرداخت کند یعنی وضع مالی خوبی ندارد آقای مهندس و کنگره 60 نمی‌خواهند کسی که وضعیت مالی خوبی ندارد خود را تحت فشار قرار دهد و از روی اجبار این پول را بدهد.

پس افرادی که وارد لژیون مالی می‌شوند باید هر کدام سالیانه 5 میلیون تومان بدهند.

حالا آیا این افراد فقط همین 5 میلیون تومان پرداخت می کنند ؟ خیر، این شرط ورود به لژیون مالی است. آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند که برای تأمین منابع مالی، برای ساخت زمین یا ساختمان برای شعبه خود چه کاری انجام بدهند. در ضمن زمین و ساختمانی که تأمین بشود متعلق به فرد نیست، این وقف عام هست مانند مساجد، امام‌زاده ها و ... این‌ها ساختارها را به وجود می‌آورند.

ایجنت هر نمایندگی عضو افتخاری لژیون مالی می‌شود. اگر توانایی پرداخت این پول را داشت و پرداخت نمود که چه‌بهتر اگر پرداخت ننمود عضو افتخاری آن لژیون می  شود. اگر ایجنت هم در جلسه لژیون مالی حاضر نشود نگهبان مرزبانان در آن جلسه جایگزین ایجنت می‌شود. لژیون مالی بسته به شرایط نمایندگی هفته‌ای یک‌مرتبه، دوهفته‌ای یک‌مرتبه و یا هر 3 هفته‌ای یک‌مرتبه تشکیل می‌شود.

در انتها آقای مهندس می‌فرمایند:

 پول چیز کثیفی نیست، پول چیز بیخودی نیست، پول باید در صراط مستقیم به دست بیاید و در صراط مستقیم خرج بشود و هزینه بشود تا ما بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

نویسنده: مهراد رجایی         

ویرایش و تنظیم: حامد خزایی پور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .