English Version
English

کارگاه آموزشی صبحگاهی پارک لاله

کارگاه آموزشی صبحگاهی پارک لاله

یازدهمین جلسه از دور بیست و سوم سری کارگاه‌های آموزشی صبحگاهی پارک لاله ویژه مسافران روزهای پنجشنبه مورخ 95/4/31 با استادی آقای علی‌اکبر غفاری، نگهبانی آقای علیرضا بهارلو و دبیری  آقای سامان مودت با دستور جلسه کار ، تحصیل ، قدرت برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من دادند تا برای اولین بار در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و از شما عزیزان آموزش بگیرم.

دستور جلسات در هفته سه بار تکرار می‌شوند و تکرار مکررات باعث تثبیت موضوع در ذهن انسان می‌شود تا در مواقع موردنیاز انسان بتواند از دانایی که کسب کرده استفاده نماید. زمانی که من وارد کنگره شدم هیچی از مطالب و آموزش‌های کنگره نمی‌دانستم اما به‌مرور زمان از وادی یک شروع کردم به خواندن و با دستور جلسات کنگره پیش رفتم تا اینکه مفهومی قابل درک از آموزش‌های کنگره دریافت کردم . هر دستور جلسه با هفته قبل از خود در ارتباط است و این دستور جلسات باهدفی مشخص و با برنامه‌ریزی تبیین گردیده است . کسی که این دستور جلسات را پیگیری نکند نمی‌تواند مفهوم آموزش‌ها را فراگیرد چراکه همه دستور جلسات باهم مرتبط هستند .

اما در خصوص این دستور جلسه ، کار لازمه زندگی هر انسانی است زیرا امرارمعاش و نیازهای اولیه یک انسان توسط کار کردن تأمین می‌شود ، اما زمانی که وارد کنگره می‌شویم اولویت با درمان است و باید بتوانیم شرایط کاری را با ساعت‌های کنگره تنظیم کنیم تا بتوانیم در جلسات آموزشی شرکت کنیم . تحصیل هم به همین صورت است باید اولویت در سفر اول درمان باشد و بعد کار و تحصیل ، جایی که کار و تحصیل به درمان ما لطمه وارد کند فایده‌ای برای ما نخواهد داشت. آقای امین می‌فرماید قدرت در انسان از اجرای خواسته‌ها و فرمان‌ها شکل می‌گیرد، تا انسان خواسته‌های خود را اجرا نکند به قدرت نمی‌رسد کنگره ابزار و وسیله است هدف نیست ،  در کنگره سه سفر تعریف‌شده است که دو سفر الزامی است ، کنگره به ما می‌آموزد که خودمان را بشناسیم ، شناخت انسان یک مقوله بسیار پیچیده است که برای شناخت خویش سه سفر الزامی است. هیچ انسانی به سعادت و خوشبختی و تکامل نخواهد رسید مگر اینکه دو بار متولد شود ، یک‌بار از مادر خویش و یک‌بار از خویشتن خویش . مصرف مواد پیله‌ای دور شما می‌کشد که انسان مصرف‌کننده در تاریکی قرار می‌گیرد و نمی‌تواند تشخیص دهد که در کجا قرارگرفته و بازندگی خود چه می‌کند، یک مصرف‌کننده مانند این است که در یک سلول انفرادی در انزوای خویش زندگی می‌کند . اما کنگره به شما سلامتی و قدرت را برمی‌گرداند و انسان‌ها را از سمت تاریکی به سمت نور هدایت می‌کند.

 

از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید بسیار سپاس گذارم.  
تهیه گزارش: مسافر اشکان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .