English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، حال من کاملاً خوب است و مشکلی که داشتم کاملاً بهبودیافته است، مثل‌اینکه خداوند هر هدیه‌ای که می‌خواهد به من بدهد، اول با دادن یک بیماری بسیار سخت اول بهای آن را دریافت می‌کند.

مثل بیماری اعتیاد که به آن مبتلا شدم که درنهایت راه درمان قطعی اعتیاد را کشف کردم که هنوز در باور بسیاری از انسان‌ها نمی‌گنجد و همین‌طور بیماری سکته قلبی که مرا رهسپار بیمارستان و بخش ccu کرد که از آن میان هم راه قطعی درمان اعتیاد به سیگار آشکار گردید که باعث راه‌اندازی لژیون‌های ویلیام،ال,وایت گردید، بنابراین اطمینان دارم این بیماری جدید من هم که ناگهانی رخ داد و بهبود یافتم، درب‌های جهان دیگری را بروی من باز کرد و مجهولات زیادی برای من آشکار گردید که در آینده اگر فرصت شد به‌مرور زمان آن‌ها را شرح خواهم داد. بهر حال من همیشه اعتقاددارم اکثر مشکلات ما در زندگی، می‌توانند منشأ خیر باشند تا راه درست را به ما نشان بدهند.

من خیلی خوشحال شدم که شما، من و کنگره را به آقای دکتر بوتیچلی معرفی می‌کنید، امیدوارم ما به کمک یکدیگر یک روزبه تمام انسان‌ها بگوییم، راه درمان و ریکاوری به انواع مخدر کاملاً مشخص‌شده است و راه‌هایی که برای درمان در قسمت فیزیولوژی یا جسم در سطح کلی مورداستفاده قرار می‌گیرد، معمولاً غلط، نادرست و گنگ و مبهم می‌باشد و ما بایستی راه صحیح علمی و آزمایش‌شده را به انسان‌ها آموزش دهیم.

همانطوریکه قبلاً هم گفته بودم، افراد زیادی برای تکمیل درمان خودشان از گروه معتادان بی‌نام به کنگره می‌آیند و هرروز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. من باتجربه‌ای که از مشاهده و مذاکره خودم با افراد این گروه پرتلاش و کوشش و پرمحبت داشته‌ام، به این نتیجه رسیده‌ام که اگر بخواهم مقایسه خیلی کوچک و سرانگشتی بین فردیکه در کنگره 60 به درمان می‌رسد، با فردی که در گروه معتادان بی‌نام به پاکی می‌رسد به انجام برسانم که کدام‌یک زحمت و تلاش بیشتری به انجام می‌رسانند،

بایستی بگویم یک فرد معتادان بی‌نام شاید برای رسیدن به پاکی تا میزان پنجاه برابر یک فرد که در کنگره 60 به درمان می‌رسد زحمت و تلاش و کوشش می‌کند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کند، به‌عبارت‌دیگر یک فرد از معتادان بی‌نام برای هرلحظه پاکی خودش بایستی مبارزه کند ولی در کنگره 60 این مبارزه به حداقل رسیده است تا جایی که می‌توان گفت مبارزه‌ای در کار نیست و اکثر افراد با سهولت و حتی با لذت درمان خودشان را سپری می‌کنند و بدون تحمل سختی‌های طاقت‌فرسا به درمان قطعی می‌رسند.

در خاتمه امیدوارم حال خانم ریتا خوب باشد و هر صبح از پیاده‌روی در فلوریدا لذت ببرد، هوای تهران هم خوب است و من هم همه هفته به مزرعه خود می‌روم و هم‌اکنون تمامی درخت‌ها سیب، گلابی، هلو، زردآلو و مملو از شکوفه‌های سفید رنگارنگ هستند که منظره بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد که انسان از دیدن این‌همه زیبایی به وجه می‌آید.

لژیون ویلیام،ال،وایت در هفته گذشته هم 13 نفر رهایی از سیگار را داشت که افراد گل رهایی و نشان‌های خودشان را دریافت کردند، بیل عزیز، سفر سیگار هم در لژیون شما، خیلی به‌راحتی و سهولت به انجام می‌رسد. امیدوارم یک روز این لژیون‌ها عالم‌گیر شوند.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

 

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .