English Version
English

هفته راهنما مبارک

هفته راهنما مبارک

هفته راهنما بر همه راهنمایان و رهجویان مبارک باد

ما همه راهنمایان، همه با هم کمر خم کردیم و زانوان خود را بر روی خاک نهادیم و سجده‌ای آغاز نمودیم، برای شکر‌گزاری از انجام این عمل عظیم، که همانا خروج از جهان ظلمت بود و پیوستن به جهان نور و روشنایی، و هم اکنون ما هم آموزش دیده‌ایم تا بتوانیم به انسان‌های در بند خدمت کنیم، زیرا خودت گفتی که اگر فردی را احیا کنیم، گویی تمامی ساکنین زمین را احیا کرده‌ایم و اگر فردی را نابود کنیم، گویی همه را نابود کرده‌ایم، پس یاریمان ده تا خدمتگزار دردمندان باشیم، نه آقا و سرور آن‌ها. و اما، ما رهجویان، بر همه ما واجب و ضروری است که به بهترین شکل ممکن از راهنمایان خود سپاسگزاری و قدر‌دانی کنیم.

نگهبان کنگره۶۰
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

بدین وسیله هفته زیبای راهنما را در رأس خدمت جناب آقای مهندس، خانواده محترمشان و کلیه راهنمایان و همسفران نمایندگی هاتف تبریک و شادباش عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای این عزیزان که بدون هیچ چشم‌داشتی پای در مسیر خدمت نهاده‌اند، بهترین‌ها را خواستاریم.

لذا از کلیه همسفران نمایندگی هاتف، دعوت به عمل می‌آید که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در جشنی که به مناسبت هفته‌ راهنما از ساعت ۱۵:۰۰ در نمایندگی هاتف برگزار خواهدشد، حضور به هم رسانید.
حضور شما موجب خرسندی و باعث افتخار ما خواهد بود.

با احترام: ایجنت، گروه مرزبانان و گروه سایت.

تنظیم و ارسال: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر مهین(لژیون سوم)
همسفران نمایندگی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .