English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره ، من چه کرده ام؟

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره ، من چه کرده ام؟

 

 

 

لینک دانلود فایل صوتی

دهمین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر نرگس با دستورجلسه "در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره ، من چه کرده ام؟" چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ۱۴۰2 ساعت 10:30 آغاز به کار کرد.

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این است که من جهت استحکام پایه های مالی و علمی کنگره چه کرده ام. مانده پرداختی پهلوان ها شصت و نه میلیارد تومان است،پهلوانانی که میخواهند عنوان پهلوانی را بگیرند باید مبلغ یکصد میلیون تومان واریز کنند و با قبض آن نزد من بیایند. اگر اجازه دادم بقیه اش را می ریزند اگر نه هم صدتومن را قبول می کنیم. مانده پرداختی دنورها پنجاه و چهار میلیارد تومان است. مانده حق عضویت سردار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.تاریخ اتمام گلریزان همیشه تا اول اردیبهشت بوده و اجازه می دهم آن افرادی که تعهد دارند تا آخر تیرماه واریز کنند. و برای سال جدید هیچکس نمی تواند تا آخر تیرماه واریز کند. کنگره الان در یک سطح وسیعی شده و من در ماه گاهی بالای ده میلیارد چک امضا می کنیم.کنگره بر این فلسفه استوار شده که دیگران کاشتند و ما خوردیم و ما بکاریم و دیگران بخورند و این موضوع به مفهوم واقعی اجرا می شود. هر نفر در کنگره۶۰ هزینه درمان اون چهل میلیون تومان می شود که پس کسی تا مبلغ چهل میلیون تومان پرداخت کند تازه حساب خودش شده است صفر. در کنگره ۶۰ اعضا اینکار را با عشق و علاقه انجام می دهند و ما باید این را همیشه حفظ کنیم.

وقتی چک کشیده می شود برای خرید زمین در زنجان شش میلیارد تومان باید دوباره به جایش بیاید و مردم زنجان پرداخت کنند و ممکن است پولشان بوده دو میلیارد و ما مابقی را پرداخت کرده ایم. کنگره ۶۰ خودکفاست و نه از دولت و خیرین و نه از کشورهای دیگر کمک می گیرد جامعه مصرف کنندگان مواد مخدر نیرومند و قوی است.این دستور جلسه را می گذاریم تا هر کسی با خودش چرتکه بیندازد و ببیند که او چه کار کرده است. گاهی اوقات تازه وارد طلبکار هم هست، این دستور جلسه می گوید تو برای کنگره چه کرده ای. کنگره ۶۰ یک سیستم خود کفاست و همه باید در آن همکار کنیم. کائنات بر مبنای کار کردن همه موجودات است. در کل هستی همه کار می کنند حتی حشرات و پرندگان. کنگره نیز همینطور است. زمانی آموزش می‌گیریم و بعد باید آموزش بدهیم. هر کس در این هفته می خواهد مشارکت کند باید یک اقدام و خدمتی کرده باشد و آن را باید بیان کند. من کنگره را بنا کردم مقالات متعدد ارائه دادم، بیش از هشتاد هزار نفر به رهایی رسیده اند، کتابهای متعدد نوشته ام، از سال گذشته تاکنون نزدیک دو میلیارد تومان به حساب کنگره پرداخت کرده ام تقریبا ماهی صد و شصت میلیون تومان. هیچگونه توقعی هم ندارم،کتاب نوشته ام کنگره و متد دی آی تی را بنا کردم کمک مالی کردم اما وقتی نگاه می کنم می بینم کنگره به من خیلی بیشتر داده است و هیچکدام از ما نمی توانیم بیشتر از آنچه به ما کنگره داده پرداخت کنیم زیرا حیات و زندگی را به ما داده، خیلی از ما اگر درمان نمی شدیم شاید می مردیم. ما با روش دی اس تی سیستم فیزیولوژی مان درمان شده، متد درمان سیگار و کاهش وزن را برای تان ابداع کردم. در کنگره طول عمر بچه ها زیاد شده و ما در کنگره تلفاتمان حداقل است. یک اوردوز در کنگره ۶۰ نشنیدم در این بیست و پنج سال، خیلی مشکلات را نداریم و همه بعد از درمان ده الی پانزده سال جوان می شوند.

دیسپ که من و امین درست کردیم بسیار ماده شفابخشی است و از خیلی مریضی ها جلوگیری می‌کند. اما با تمام این کارهایی که کردم می بینم خدمتی که کنگره ۶۰ به من کرده، من نکرده ام. ما باید ادامه دهیم و خداوند هم به ما کمک می کند و تا الان کمک کرده.کار ما فقط درمان اعتیاد است نه به سیاست کار داریم نه به کیاست. در مسئله درمان اعتیاد و بیماری های دیگر به تازگی فعالیت می کنیم. هر کاری که می کنیم برای قلب خودمان می کنیم. راهنما وقتی رهایی رهجو را می بیند دچار شعفی می شود که قیمت ندارد. هر چیزی که بار مادی داشته باشد بار معنوی هم به همراه خواهد داشت. عمر ما مانند شبنمی رو برگ گل است. خیلی مهم است که ما اینکار را یاد بگیریم. تا زمانی که هستیم خودمان با دست خودمان به مردم آن شهر کمک کنم. زمینی بدهم تا مردم در آنجا درمان شوند. در شهرهای آذربایجان غربی کنگره ۶۰ عجیب روی آن ها اثر گذاشته و معتاد کم شده است، دزدی و سرقت کم شده است. در منطقه هیدج امکان ندارد خانواده ای باشد یک یکی از آن ها عضو کنگره ۶۰ نباشد. کسی که پول دارد و نمی دهد مانند اژدهایی است که روی گنج خوابیده است و به درد او نمی خورد.باید ببینم که من برای استحکام پایه های مالی و علمی،هنری،جهان بینی، ورزش، موسیقی و سایت چه کرده ام آن کار را بگویید و آن کسی که اینکار را کرده بگوید. اگر بگوید یعنی دارد خودش را به خاطر الگو معرفی می کند. در این هفته همه افراد هر کاری کرده آمد را بگویند. با جزئیات  هر کاری که کرده اید را بگویید. اگر کسی هم هیچ کارنامه ای ندارد بهتر است سکوت کند.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .