English Version
English

انسان برای رسیدن به اصل خویش بایستی وصل باشد

انسان برای رسیدن به اصل خویش بایستی وصل باشد

جلسه سوم از دوره چهارم از سری کارگاه‌های لژیون سردار نمایندگی حافظ با استادی دنور محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه ماهیانه "دنور" در روز چهارشنبه تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که در این جایگاه حضور دارم و در خدمت شما عزیزان هستم ،به نظر بنده همه ی خدمتگزاران کنگره زمانی که از تعلقات شخصی خود عبور می‌کنند تا بتوانند در راه خدمت به دیگران قدمی بردارند این خود یک نوع بخشندگی می‌باشد ،همه ی خدمتگزاران به نوعی نشان دنوری را در وجودشان دارند .

آقای زرکش در یکی از جلسات لژیون سردار فرمودند زمانی که سفر اول را به پایان می‌رسانیم و در سفر دوم عضوی از لژیون سردار می‌شویم به نوعی خودمان را برای رسیدن به سفر سوم یا همان ایده آل آماده می‌کنیم ،ما در لژیون سردار می‌آموزیم که بتوانیم مسائل بعد زندگی خودمان را به نوعی حل و فصل کنیم. بخشش مانند گذر از یک دیوار می‌باشد، و زمانی که بتوانیم از آن دیوار عبور کنیم به گلستان ختم خواهد شد، زمانی که انسان نتواند بخشیدن را درک کند مانند زندگی کردن در بیابان و برهوت است .

ما بایستی وجودمان را آماده ی کاشت بذرهای نیکو بکنیم ،بهترین راه برای فهم این موضوع حضور در لژیون سردار می‌باشد، انسان زمانی که عضو لژیون سردار بشود نیروهای منفی به سختی می‌توانند درون آن نفوذ کنند .
انسان برای اینکه اصل باشد حتماً باید وصل باشد ،وصل بودن بسیار حائز اهمیت است و این مهم رخ نمی‌دهد مگر با حضور مداوم در لژیون سردار.

ما باید طوری حرکت کنیم که اتفاقات در درون ما و در صور پنهان ما قابل لمس باشد ،فهم بخشیدن ،درک بخشیدن بسیار تا بسیار مهم‌تر از پرداخت خود پول می‌باشد، همه ما نیاز به حمایت و رحمت خداوند داریم اما گاهی اوقات خداوند منتظر می‌ماند، ناظر و شاهد بر اعمال ما می‌شود که آیا من به عنوان یک انسان یا به عنوان یک بنده می‌توانم قدمی را در راه و مسیر او بردارم یا خیر ،انسان می‌تواند دست‌های خداوند بر روی زمین باشد و این فرصت را خداوند در اختیار ما قرار میدهد و بدا به حال هر انسانی که نتواند از این فرصت استفاده کند و از این آزمون سربلند بیرون بیاید .

برای اوج گیری بایستی پرواز را بیاموزیم و برای آموختن پرواز نیاز داریم که خود را از یک سری تعلقات مادی و شخصی رها و سبک کنیم.
وقتی برای اولین بار عضو لژیون سردار میشوی و یا جایگاه دنور یا پهلوانی را کسب میکنی برای به دست آوردن انگشتر یا شال ویا قرآن قدم بر میداریم ،وقتی توانستی این عمل را بزرگتر و مدام و برای بار بیشتر انجام بدهیم  آن وقت به آن جایگاه نزدیکتر میشویم و توانمند میشویم چون دیگر برای به دست آوردن جایگاه تلاش نمیکنی برای نیاز خودت ان عمل انجام میدهی .

کنگره نیازی به پول ما ندارد ،کنگره به آگاهی ما نیاز دارد، یک بچه کنگره ای محکوم به آگاهی است و باید بهترین خودش باشد
و همیشه  کائنات نظاره گر عمل ماست و لژیون سردار جزئی از سفر ما در کنگره است و ما برای اینکه به درون خود پی ببریم نیازمند حضور در لژیون سردار هستیم ، ممنون و سپاس گزارم که به صحبت های من گوش کردین

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.

عکس مسافر محمد صادق لژیون دوم.

متن خبر مسافر رضا لژیون چهارم 

بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .