English Version
English

با حرکت راه نمایان می‌شود

با حرکت راه نمایان می‌شود

جلسه یازدهم از دور دوم لژیون سردار نمایندگی تاکستان با استادی مسافر ولی، نگهبانی راهنما مسافر علی و دبیری راهنما مسافر جواد با دستور جلسه "دنور" روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کارکرد.
سخنان استاد:
زمانی که در سفر اول بودم، راهنمایم توضیح داد که پول‌ها در کنگره به چه شکل جمع‌آوری می‌شوند و در آن موقع با لژیون سردار آشنا شده و مبلغ یک‌میلیون تومان به‌عنوان بخشش کارت کشیدم. در کنگره ۶۰ کسی که سفرش را تازه شروع کرده در واقعیت پول دادن برایش سخت هست. مواد مخدر همه‌چیز را از شخص می‌گیرد، ولی به لطف خداوند و جناب مهندس بعد از رسیدن به رهایی همان‌طور که در نوشتارهای کنگره مطرح‌شده است، نود درصد نیروی جسمی انسان برگشت داده می‌شود و می‌تواند به کارهایش رسیدگی نماید.
به لطف خداوند در سه سال اول حضورم در کنگره در لژیون سردار عضو بودم ولی بعدازآن به مدت یک سال از کنگره دور شدم که همین دوری برایم تجربه شد تا کارهایم را همیشه با کنگره تنظیم کنم زیرا که بودن در این مجموعه باعث می‌شود تا زندگی بر روی اصول حرکت کند. در سالن قبلی وقتی راهنما آقا منوچهر استاد جلسه بودند، تصمیم گرفتم تا دنور شوم و بعد از جلسه نیز مبلغ ده میلیون تومان کارت کشیدم.
قبل از ورودم به کنگره سیستم جسم من کاملاً به‌هم‌ریخته بود به‌طوری‌که حتی ظهر هم نمی‌توانستم از خواب بیدار بشوم و تلاش چندین ساله‌ام را براثر اعتیاد نیز ازدست‌داده بودم، ولی شکر خداوند آمدم به کنگره و رهایی پیدا کردم، خیلی از مسائل و مشکلاتم حل شد.
در کنگره یاد می‌گیریم که با حرکت راه نمایان می‌شود و این موضوع بسیار به من کمک کرد. اگر نترسیده و اولین قدم برداشته شود، بقیه راه نمایان می‌شود و کمک‌هایی که بخواهد بیایند، می‌آیند و به نتایج خوبی می‌رسیم. من این موضوع را در شغل و مسائل مالی به‌خوبی تجربه کرده‌ام. خدا را شکر می‌کنم که در کنگره هستم و این فرصت به من داده شد تا سال ۱۴۰۲ بتوانم دنور بشوم. خیلی تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ: مسافر مصطفی لژیون پنجم
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .