English Version
English

باید هدف از قبول مسئولیت، مشخص باشد

باید هدف از قبول مسئولیت، مشخص باشد

جلسه هفتم از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی تاکستان با استادی مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر عمار و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه "ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)" روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
اول از خدای خود بابت حضور در کنگره ۶۰ شاکرم و از راهنمایم آقا منوچهر تشکر می‌کنم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند. دستور جلسه ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه هست. هر موجودی در هستی دارای ظرفیتی می‌باشد و انسان نیز همین‌طور است که می‌تواند با تجربه، تفکر و آموزش این را در هر سطوحی افزایش دهد که باید برای انجام هر کاری اول ظرفیت‌ را افزایش داد. آقای مهندس می‌فرمایند؛ کسی که ظرفیت پول‌دار شدن نداشته باشد و اگر پولی به دستش بیاید، خودش را گم‌کرده و اطرافیان را تحویل نمی‌گیرد، پس اول باید ظرفیتمان را پرورش دهیم.

در کنگره وقتی وارد سفر دوم می‌شویم و ظرفیتمان بالا می‌رود به ما مسئولیت‌هایی داده می‌شود و باید در قبال کاری که به ما محول می‌شود پاسخگو باشیم و هرچقدر ظرفیت‌هایمان بالا رود، مسئولیت‌ها را نیز درست انجام می‌دهیم که این بستگی به دانایی ما دارد و باید هدفمان را از مسئولیت گرفتن بدانیم. در بیرون از کنگره مسئولیت گرفتن به خاطر امور مالی است ولی در کنگره۶۰ برای جبران خسارت، مسئولیت را می‌پذیریم. اگر کسی به خاطر عشق, محبت و خدمت به دیگران، مسئولیت بپذیرد حتماً موفق خواهد شد و قبله  یا راه خود را گم نخواهد کرد و اما اگر به خاطر خودنمایی مسئولیت قبول کند هدفش را گم کرده و باعث تخریب می شد.

تایپ: مسافر حسن لژیون پنجم
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .