English Version
English

باید بتوانی از مال و جان خودت ببخشی

باید بتوانی از مال و جان خودت ببخشی

دوازدهمین جلسه از دور چهارم جلسات لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی ساوه به استادی  مسافر  وحید، نگهبانی مسافر شهرام و دبیری همسفر عباس  با دستور جلسه « دنور» روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
از نگهبان، دبیر و خزانه دار تشکر می‌کنم، دستور جلسه امروز دنور هست، دنور یعنی؛ بخشنده. یعنی بتوانی از مال و جان خودت ببخشی. من روز اول با حال خراب وارد کنگره شدم و کسانی بودند که با جان و دل خدمت می‌کردند و یک دلگرمی برای من بودند تا من بتوانم امروز با آرامش زندگی کنم، افرادی مانند آقا اکبر و آقا ابوالفضل که شاهد زحمات آنان هستیم، چندین سال است این مسیر را می‌آیند، من نباید فراموش کنم چه روزهای سختی داشتم و من هم امروز باید یک گوشه از کار را بگیرم تا به خودم خدمت کنم و این باعث خوب شدن حال خودم می‌شود.

نباید از آموزش‌ها غافل شویم و باید در این رهایی ها سهمی داشته باشیم. گذشتن از وقت و پول خود سخت است ولی من هر وقت در کنگره بودم و وقت گذاشتم همیشه رضایت داشتم و چندین برابر به خودم برگشته است و وعده خداوند دروغ نیست. در دوره مرزبانی واقعاً سخت بود کارم را هماهنگ کنم ولی هر موقع وقت گذاشتم انرژی من چند برابر شد. همین ها باعث شده من امروز اینجا حضور پیدا کنم و حالم خوب باشد. کمی باید در قسمت مالی قوی شویم و به زودی یک زمین از خودمان داشته باشیم. همه باید در توان خودمان ببخشیم و همین فکر سرداری، فکر دنوری، فکر پهلوان شدن باعث می‌شود من از ضد ارزشها دور باشم. من هر وقت سر دوراهی قرار گرفتم کنگره در ذهنم بوده و همین باعث شده راه درست را انتخاب کنم. مگر می‌شود یکجا یک انسانی احیا می‌‌شود و یک نفر به آغوش زندگی بر می‌گردد، در آن سهمی داشته باشیم و حالمان خوب نشود، این‌ها یک حقیقت است. ما نمی بخشیم که انتظار برگشت داشته باشیم ولی مسیری است که چه بخواهیم چه نخواهیم  چندین برابر آن به زندگیمان برمی‌گردد.


نگارش متن :مسافر شهرام
عکاس :همسفر ناصر
تنظیم و ارسال: مسافر داود
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .