English Version
English

لژیون تغذیه سالم برای تمام اعضای کنگره مفید است

لژیون تغذیه سالم برای تمام اعضای کنگره مفید است

جلسه دوازدهم  از دوره هفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی ایجنت محترم شعبه مسافر مجید، نگهبانی مسافر امیرفرهنگ و دبیری موقت مسافر عرفان با دستورجلسه « تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰ » در روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم مسافر، امیدوارم حال همگی شما خوب باشد.
آقای امین یک سی دی دارد به اسم تعادل پایدار و ناپایدار که در آن توضیح میدهد که در ماه رمضان، سیستم ایکس کاملا ضعیف میشود و از کارایی آن کم میشود ولی بعد از ماه رمضان، دوباره قدرت خودش را به دست می‌آورد و به درستی شروع به کار می‌کند و حتی از قبل هم قوی‌تر می‌شود.
کارهای خوب همیشه سختی دارد شما وقتی مواد می‌زنید همان یک ساعت اول تاثیر خودش را می‌‌گذارد یا اگر سیگار می‌کشید همان نیم ساعت اول تاثیر خودش رو می‌گذارد،
ولی کار خوب اینجوری نیست اثر خودش را در طولانی مدت نشان می‌دهد و بعد از یک مدتی نتیجه مشخص می‌شود. من در سال ۹۴ در لژیون جونز شرکت کردم، ولی آن زمان این سطح از آگاهی و دانش و تجربه در سفر جونز وجود نداشت و باعث شد که من با مشکلاتی روبرو بشوم و به همین علت آن را رها کردم.

 

 


در لژیون جونز، ۱۱ سی دی وجود دارد برای ساختمان بدن و تغذیه سالم که در واقع برای تمام اعضای کنگره مفید است نه فقط برای کسانی که اضافه وزن دارند. برخلاف رژیم‌های لاغری که در جامعه رواج دارد و به افراد برنامه غذایی می‌دهند که یک سری مواد غذایی را بخورند یا یک سری دیگر را مصرف نکنند، ولی در لژیون جونز به این صورت نیست و گفته می‌شود که باید از همه مواد غذایی استفاده شود. مثلاً ما هر روز، برنج در برنامه‌مان وجود دارد یا هر شب بهتر است از لبنیات استفاده کنیم، ولی مهمترین چیزی که تقریباً الزام روی آن وجود دارد مصرف سالاد نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می‌باشد. زمانی بود که سفر اولی‌ها در کنگره با مشکل یبوست روبرو بودند و هیچ راهکار مشخصی برای رفع آن وجود نداشت. ولی خوشبختانه دیسپ و بعد از آن مصرف سالاد این مشکل را حل کرد.
یکی از کارهایی که در لژیون جونز یا تغذیه سالم انجام می‌شود این است که اطلاعات ارزشمندی در رابطه با جسم به انسان داده می‌شود. ما میلیاردها سلول در بدن خود داریم که این‌ها به صورت سالم در بدن ما قرار داده شده است. زمانی که سلول‌های بدن ما سالم باشد، صبح‌ها با نشاط و سرحال از خواب بیدار  می‌شویم و از زندگی لذت می‌بریم، ولی زمانی که همین سلول‌ها مریض و ناسالم بشوند صبح که از خواب بلند می‌شویم با اعصاب خراب و ناراحت بیدار می‌شویم و با زمین و زمان سر جنگ داریم.
یکی دیگر از مسائلی که در این ۱۱ سی دی توسط آقای مهندس گفته می‌شود این مسئله است که مخرب‌تر از مواد مخدر، سیگار و تغذیه ناسالم، افکار و اندیشه ناسالم است.
افکار که خراب و بد باشد شخص دنبال این است که به دیگران درس بدهد، خطاهای دیگران را بگیرد یا دائماً حرف های خوبی را که از دیگران شنیده‌ است، بازگو کند در صورتی که هیچ کدام از این حرف‌ها و صحبت‌ها زمانی که عمل پشت آن نباشد، تاثیری ندارد و مهم عملکرد انسان است.
همانطور که در سی دی شناور، استاد امین می‌گویند کسی که به دنبال آموزش گرفتن نیست غرق می‌شود و مثل سنگ به ته آب میرود. در نهایت با علم و نظمی که در کنگره وجود دارد ما در تمام زمینه‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم و اشتباهات خود را برطرف کنیم و به یک آرامش نسبی در زندگی برسیم.
متشکرم از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.

 

تهیه گزارش : مسافر مرتضی لژیون3

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .