English Version
English

به کنگره می‌آییم تا خوشبخت تر زندگی کنیم

به کنگره می‌آییم تا خوشبخت تر زندگی کنیم

جلسه دهم از دور هفتم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰؛ نمایندگی یوسف‌آباد، ویژه مسافران و همسفران، با استادی دیده‌بان محترم آقای اشکذری، نگهبانی مسافر کامران و دبیری مسافر نوروز با دستور جلسه «تجربۀ من از اضافه وزن و تعادل آن با متُد کنگره ۶۰» در روز شنبه مورخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خدا را شکر می‌کنم که در بین شما هستم و از حضور در میان شما انرژی کسب می‌کنم، یک بار دیگر سال نو را به همه شما دوستان گرامی تبریک عرض می‌کنم.

مسئله اضافه وزن اولین بار است که در لیست دستور جلسات کنگره قرار گرفته و برای من اهمیت این موضوع امروز کاملاً روشن شده، اگر ما واقعاً به شیوۀ کنگره زندگی کنیم، متوجه می‌شویم که فقط برای مسئله درمان اعتیاد به مواد مخدر نیست که در کنگره حضور داریم، بلکه به اینجا آمده‌ایم تا خوشبخت‌تر زندگی کنیم و احساس بهتری داشته باشیم.

کنگره برعکس بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد (NGOهای) دیگر که تنها بر روی کلمات و جملات و جهان‌بینی کار می‌کنند، عمل می‌کند ما به دنبال رسیدن به تعادل هستیم و مثلث درمان را داریم که شامل جسم، روان و جهان‌بینی است، حتی روانشناسانی که ادعای درمان دارند و با کلامی زیبا جملاتی از بزرگان نقل می‌کنند، در زندگی شخصی خودشان دچار مشکلات بسیاری هستند و بسیاری از آن‌ها حال خوبی ندارند، اما آموزش‌های کنگره به ما می‌گوید  درمان یعنی هماهنگی جسم ، روان و جهان‌بینی و  مسئله تعادل را فوق درمان می‌داند.

تعادل جسم در بهبود عملکرد سیستم ایکس اهمیت بسیار بالایی دارد و به این خاطر است که ما به  سلامت جسم خود بسیار اهمیت می‌دهیم، ورزش می‌کنیم و به دنبال درمان مسئله سیگار هستیم. در این ایام مبارک (ماه رمضان) وقتی به مردم دقت می‌کنم می‌بینم که همه به راحتی غذا می‌خورند، سیگار می‌کشند و رستوران‌های سطح شهر تقریباً مثل اکثر روزهای دیگر سال، مشغول به کار خودشان هستند، من از خودم می‌پرسم که آیا من، از ترس جهنم است که متفاوت عمل می‌کنم؟! آیا از پلیس می‌ترسم؟! خیر، جواب منفی است! من می‌دانم که با گرفتن روزه و رعایت این اعمال، حال بهتری پیدا میکنم. مسئله دیگر دریافت حس‌ها است؛ ما اگر جسم سالمی نداشته باشیم نمی‌توانیم انرژی خیلی از مسائل را دریافت کنیم و اضافه وزن با تأثیر بر سیستم ایکس ما باعث می‌شود حس‌های ما مسدود شود. در انتها هم از گروه مرزبانی و ایجنت  بسیار تشکر می‌کنم که زحمت تهیه و طبخ غذا را برای افطار در جمعیت احیای انسانی کنگره شصت به عهده دارند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .