English Version
English

وادی اول و تاثیر آن روی من

وادی اول و تاثیر آن روی من

جلسه یازدهم از دوره هفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی مسافر محمد علی، نگهبانی مسافر خسرو و دبیری مسافر مرتضی با دستورجلسه «وادی اول و تاثیر آن روی من» در روز چهارشنبه مورخ 15 فروردین ماه 1403 ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد علی هستم مسافر، از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا بتوانم در کنار شما دوستان خدمت کنم و آموزش بگیرم.
من در زمانی که وارد کنگره شدم هیچ تفکر و ایده ای در مورد زندگی نداشتم، زمانی که مواد یا سیگار مصرف میکردم نمیتوانستم خوب فکر کنم.
زمانی که تازه وارد بودم می‌گفتند فعلا مواد خود را مصرف کن تا بتوانی صحبت های ما را خوب گوش کن.
امروز خدا را شاکرم که وارد کنگره شدم چون اولین چیزی که در کنگره به من آموزش داده شد تفکر کردن بود،
تفکر به این مطلب که من تا کنون چه کاری کرده ام و چه بلائی سر خود آورده.
قبل از کنگره من، هم تفکر غلطی داشتم و هم راهنمایی های غلطی را دریافت می‌کردم مراجعه به کلینیک ها و روش های غلط ترک نمونه این راهنمایی ها و تفکر های غلط گذشته من بود.


تجربه چندین بار سقوط آزاد و سختی های آن که دیگر به ترس از آن رسیده بود نتیجه تفکر غلط من در گذشته بود که هر بار با مصرف بیشتر به سوی مواد بر می‌گشتم تا اینکه با کنگره آشنا شدم که زندگی من را به قبل و بعد از آشنایی با کنگره تقسیم شد.
کنگره نه تنها در درمان اعتیاد بلکه در تمام سطوح زندگی من تغییرات ایجاد کرد.
برای انجام هر کاری ما نیاز به تفکر داریم و چون قبل از کنگره تصمیمات من در حالت نعشگی یا خماری بوده اکثرا تصمیم های غلطی بوده است زیرا به دلیل مصرف خمر روی عقل من پرده کشیده شده بود و عقل من درست عمل نمی‌کرد و همیشه دیگران را مقصر تصمیمات غلط خودم می دانستم و در نتیجه در تاریکی های بیشتری فرو می رفتم.
خدا رو شکر در کنگره تفکر کردن و درست تفکر کردن را یاد گرفتم تا بتوانم از راهنما و اساتید آموزش درست دریافت کنم.
طبق فرمایش مهندس اگر مبدا ما مشخص نباشد و قصد سفر به نقطه ای را داشته باشیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد ولی اگر قبل از سفر مبدا و مسیر را بررسی کرده باشیم با کمترین مشکل و با امنیت به مقصد خواهیم رسید.
امسال اولین سالی بود که نه دنبال دارو و نه دنبال مواد و مکان مصرف بودم،  خیلی راحت و بدون استرس، دید و بازدید عید را انجام دادم و مسافرت رفتم در صورتی که زمان مصرف همیشه خانواده را دست به سر می کردم تا به مصرف خودم بپردازم و معمولا کمتر جایی با خانواده می رفتم امروز خداوند را شاکرم که با تفکر توانستم در این مسیر قدم بردارم و سفر خوبی داشته باشم و امروز به آرامش برسم.
از این که به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .