English Version
English

گروه خانواده - سفر اولی‌ها با شروع تعطیلات باید از گذرگاه‌های سخت عبور کنند

گروه خانواده - سفر اولی‌ها با شروع تعطیلات باید از گذرگاه‌های سخت عبور کنند

چهاردهمین جلسه از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی خیام روز دوشنبه با استادی همسفر اعظم، نگهبانی همسفر آسیه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟» در تاریخ ۲۸ اسفندماه رأس ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.
 خلاصه سخنان استاد:

 آن چه باور است محبت است و آن چه نیست ظروف تهی است دوستان تنها پیوند محبت ما را به هم متصل نگه می‌دارد. پیشاپیش سال جدید را به شما عزیزان تبریک می‌گویم امیدوارم سالی پر از خیروبرکت پیش رو داشته باشید. امسال هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها که داشت زود آمد ورسید به نقطه پایان مانند وادی سیزدهم که پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. امیدوارم با آموزش‌هایی که در کنگره گرفته‌ایم با کوله باری از اطلاعات و دانش‌های جدید وارد سال آینده شویم.
هدف از این تعطیلات این است که خدمتگزاران کنگره می‌توانند استراحت کنند و به امور زندگی و شخصی خود برسند و در ادامه بیشتر برای سفر اولی‌ها است که با شروع تعطیلات باید از گذرگاه‌های سخت عبور کنند و به انسانی کارآزموده تبدیل شوند آقای مهندس فرمودند: به طبیعت نگاه کنید و از طبیعت الگو بگیرید و با تغییر فصل درختانی که خشک هستند کم‌کم سبز می‌شود شکوفه می‌دهند و در نهایت به میوه می‌رسند یک سفر اولی هم باید مانند همین الگو حرکت کند تا در نهایت به آرامش و آسایش برسد همسفران سفر اولی باید بیشتر مراقب رفتار خودشان باشند و جوی آرام و به‌دوراز تشنج را برای مسافر فراهم کنند.

در سفر اول به مسافر اجازه سفر داده نمی‌شود هدف از این کار این است که مسافر روی درمان خود بماند؛ چون مسافر سفر اولی مانند بیماری است که در حال درمان است و کارهایی مثل رانندگی طولانی و بی‌خوابی‌های شبانه در سفر باعث ازبین‌رفتن انرژی خود مسافر می‌شود و او را به حالت خماری می‌کشاند و در آخر باعث سقوط می‌شود. حتماً نباید در تعطیلات به مسافرت رفت حتی می‌شود در کنار خانواده نهایت استفاده از تعطیلات را کرد و از کنار هم بودن لذت برد و سعی کنیم به جسم و روان خود آرامش بدهیم.
در تعطیلات از نوشتن سی دی و یا گوش‌کردن به سی‌دی‌های آقای مهندس غافل نشوید که بهترین داروی روح و روان مسافران و همسفران است و به یک سفر اولی کمک می‌کند تا حال خوبی داشته باشد و این تعطیلات فرصت خوبی است برای کسانی که می‌خواهند در امتحانات راهنمایی شرکت کنند مطالعه بیشتری داشته باشند و این چند روز دوری از کنگره باعث می‌شود قدر کنگره، با هم بودن و آموزش گرفتن را بیشتر بدانیم و امیدوارم با کاربردی‌کردن آموزش‌هایی که در کنگره گرفته‌ایم از تعطیلات خود به‌خوبی استفاده کنیم تا در کنار خانواده روزهای خوشی داشته باشیم.
از این که به حرف‌های من گوش کردید از همهٔ شما سپاسگزارم.

برگزاری انتخابات نگهبانی

تایپ: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر صفیه (لژیون اول) و همسفر الهام، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
عکاس خبری: مرزبان خبری همسفر مائده
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .