English Version
English

تعطیلات بهترین زمان برای مطالعه منبع کنگره است

تعطیلات بهترین زمان برای مطالعه منبع کنگره است

جلسه یازدهم از دوره هفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی مسافر مرتضی، نگهبانی مسافر امیرفرهنگ و دبیری مسافر محمد‌علی با دستورجلسه «از تعطیلات  چگونه استفاده می‌کنم؟» در روز دوشنبه مورخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مرتضی هستم مسافر، از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا بتوانم در کنار شما دوستان خدمت کنم و آموزش بگیرم.
قبل از اینکه به دستور جلسه بپردازیم و من بخواهم از تجربیات خودم در این مورد با شما صحبت کنم، جا دارد ابتدا سال نو را خدمت همه شما تبریک عرض کنم، انشالله که سال پر خیر و برکتی برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان باشد.

 


همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانیم از این ماه بهره لازم را ببریم.
اگر بخواهم راجع به دستور جلسه صحبت کنم، باید بگویم، من زمانی که در سفر اول بودم به من گفته شد که به مسافرت نروم، ولی متاسفانه به فرمان راهنمای خودم اهمیت ندادم و به مسافرت رفتم که همین امر، صدمات زیادی به من و سفرم  زد و باعث خرابی حال من شد. یعنی دقیقاً همان‌جایی که من به حرف راهنمای خودم گوش ندادم به مشکل خوردم و به سختی توانستم به مسیر درست برگردم تا آن مشکل را درست کنم. پس زمانی که راهنما دستورالعملی به رهجو میدهد، قطعاً یک سری مسائل مهم را در نظر می‌گیرد و پس حتماً باید رهجو  موضوع را رعایت کرد.
یکی دیگر از مسائلی که در تعطیلات می‌توان به آن پرداخت خواندن کتاب‌ها و مطالعه منابع کنگره، برای آزمون کمک راهنمایی است، و به نظر بنده این تعطیلات بهترین زمان برای یادگیری بیشتر آموزه‌های کنگره می‌باشد.
همچنین در تعطیلات از نوشتن سی‌دی‌ها نیز نباید غافل شد و حداقل نوشتن یک سی دی در هفته باعث می‌شود که ما از فضای آموزش کنگره جدا نشویم. ضمن اینکه سی دی نوشتن باعث می‌شود که نفس ما، بیکار نباشد تا با خواسته‌های نامعقول خود باعث شود تا به بیراهه برویم و خدای ناکرده از چرخه کنگره، به بیرون پرتاب بشویم.
در آخر، من از طرف خودم و تمام لژیون مرزبانی از کسانی که در برگزاری افطاری، در ماه رمضان کمک کردند تشکر می‌کنم.
از این که به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .