English Version
English

خدمتگزاران کنگره60 عاشقان واقعی هستند

خدمتگزاران کنگره60 عاشقان واقعی هستند

پنجمین جلسه از دوره ششم کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ خیام نیشابوری در روزهای یکشنبه ، با استادی راهنما مسافر علیرضا و نگهبانی مسافر رحیم و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه « وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من » در تاریخ 20 اسفند ماه 1402 ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم مسافر. خیلی خوشحالم و از آقای نگهبان و دبیر تشکر می کنم که اجازه دادن من در این جایگاه قرار بگیرم و از همه‌ شما آموزش بگیرم.  به دیده‌بان محترم آقا سنچولی خوشامد می گویم و از اینکه به شعبه خودشان، خیام نیشابوری آمدند تشکر می کنم. دستور جلسه وادی چهاردهم، عشق و محبت است. خیلی خوشحالم که این دستور جلسه با استادی من متقارن شد. وادی چهاردهم وادی سنگینی است. قبل از ورود به کنگره من آگاهی نسبت به عشق و محبت نداشتم. ولی با ورود به کنگره و قرار گرفتن در این مکان مقدس و با آموزش گرفتن وادی ها، از وادی اول تا وادی سیزدهم کم کم توانستم با عشق و محبت آشنا بشوم. این عشق و محبت احتمالا و یا حتماً در وجود و در دل من وجود دارد.

معنای عشق و محبت، عشق و محبتی است که پدر یا مادر نسبت به فرزندانشان دارند. بدون چون و چرا این عشق و محبت را به فرزندان و اعضای خانواده می دهند. مادر به گونه‌ای و پدر به شکلی. وقتی فرزندان به دنیا می‌آیند به آنها پر و بال می‌دهند و وارد جامعه می‌کنند. این فرزندان اگر به بزرگسالی هم برسند باز عشق و محبت فرزند در دل پدر و مادر هست. عشق و محبت در کنگره به افرادی داده شد که  کم کم به دانایی رسیدند و به جایگاهی رسیدند که فردی که در جامعه تخریب داشته به جایگاهی برسد که به هم نوع و همدرد خود خدمت کند. من با ورود به کنگره و قرار گرفتن در این مسیر سبز آهسته آهسته بذر عشق و محبت در دلم کاشته شد، من خودم را در جایگاه وادی چهاردهم و عشق و محبت نمی‌دانم ولی، دارم به مرور به آن عشق و محبت و آن مرحله می رسم که بیرون می‌ایستم و نگاه می‌کنیم به یک سفر اولی که با حال خراب و پریشان وارد کنگره می‌شود و بعد از ده ماه با حالی خوش و آرامش وارد جامعه می‌شود و زندگی تازه‌ای را شروع می‌کند. در کنگره ۶۰ عشق و محبت را در افرادی می‌بینم که بدون هیچ مزد و منت خدمت می‌کنند، کسانی که شال دارند، کسانی که در OT و مرزبانی خدمت می‌کنند و خدمتگذاران نشریات و سایت و... عاشقان واقعی هستند.

در این چند سال که من در کنگره هستم و خدمت‌های که تا الان انجام داده‌ام همه برای خودم بوده است و برکات آن در زندگیم جاری شده است، مشکلات متعدد و بزرگی در زندگیم داشتم که بعد از ورود به کنگره درحال برطرف شدن هستند. امروز خیلی خوشحالم هستم از اینکه در این جایگاه بودم و همچنین امروز مراسم تودیع و اهدای شال ایجنتی در شعبه داریم. به علت ضیق وقت بیشتر از این صحبت نمی‌کنم، از اینکه به صحبت های من گوش کردید از همه‌ی شما متشکرم.

عکس : مسافر کمیل رهجوی راهنما مسافر محمد (لژیون سوم)

تایپ و ویرایش: مسافر محمد رهجوی راهنما مسافر محمد (لژیون سوم)

بارگزاری: خدمتگزار سایت، مسافر علیرضا (لژیون ششم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .