English Version
English

گروه خانواده - اگر صبوری کنید زندگی روی شیرین خود را به شما نشان می‌دهد

گروه خانواده - اگر صبوری کنید زندگی روی شیرین خود را به شما نشان می‌دهد

با اندیشه درست و حرکت در مسیر دانایی بدون هیچ خوفی میتوان به بلندترین سلسله جبال ها دست یافت.

گفت‌وگو با راهنمای تازه‌واردین همسفر ساناز

سلام لطفاً به‌رسم کنگره خود را معرفی کنید.
سلام دوستان ساناز هستم همسفر احمد، مسافر من با بیش از ۱۸ سال تخریب وارد کنگره شدند. آنتی ایکس مصرفی تریاک، روش درمان DST ، داروی درمان شربت OT ، مدت سفر اول ۱۰ ماه ۲۵ روز، راهنمای مسافرم آقای کاظم، راهنمای سفر اول خودم خانم حانیه، راهنمای سفر دوم خانم شکوفه، رشته ورزشی مسافرم تنیس، خودم بدمینتون، رهایی ۸ سال و ۷ ماه و ۵ روز
تاکنون چه جایگاه‌های خدمتی را تجربه کرده‌اید؟
من در سال ۹۳ وارد کنگره ۶۰ شدم و در شعبه فردوسی چند ماهی را در خدمت سایت بودم. از سال ۹۵ که وارد شعبه عطار شدم به لطف خانم اشکذری عزیز مرزبان شدم و یک سال به‌صورت انتصابی و سال بعد با شال خدمت کردم و یک سال دیگر هم از طریق رأی‌گیری انتخاب شدم. دو سال هم مرزبان شعبه سبزوار بودم و در سبزوار خدمت کردم. مسئول صدور کارت شعبه عطار بودم. به‌عنوان دبیر و نگهبان خدمت کردم. مسئول سایت قسمت همسفران شعبه عطار، شعبه سبزوار، شعبه کاشمر و شعبه خیام نیشابور بودم و همچنین مسئول امتحانات سبزوار بودم و در حال حاضر راهنمای تازه‌واردین شعبه خیام نیشابور هستم.
وقتی یک تازه‌وارد با حس و حالی که قابل‌تعریف نیست، تمام بار زندگی‌اش را روی دوش شما می‌گذاشت با این احساس چه می‌کردید؟
من در کنگره یاد گرفتم که با این افراد احساس همدردی بیشتری کنم و اجازه دهم حرف‌های دلشان را بزنند تا آرام شوند بعد با دانش کنگره آنها را راهنمایی کنم .
حس و حال خود را از جایگاه راهنمای تازه‌واردین بیان کنید؟
وقتی می‌بینی باعث حال خوب دیگران هستی خیلی رضایت‌بخش است به‌خصوص وقتی کسانی را می‌بینی که تو مشاورشان کردی و این راه را ادامه می‌دهند ناخودآگاه خنده گوشه لبت می‌نشیند .
دلیل ماندگاری شما در کنگره چه بود؟
شاید اول به‌خاطر مسافرم بود؛ ولی الان این مکان را به‌عنوان یک مسکن برای خودم می‌دانم یک آرام‌بخش، حتی شده برای چند ساعتی حال دلم اینجا خوب است .
در این گفت‌وگو شما چه نکته‌ای را دوست دارید به‌عنوان راهنمای تازه‌واردین به افراد تازه‌وارد گوشزد کنید؟
اگر صبوری کنید از امروز به بعد زندگی روی شیرین خود را به شما نشان می‌دهد و شما شادی‌های زیادی را تجربه می‌کنید و از بودن در این مکان احساس خوشحالی و رضایت می‌کنید.
در آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید.
از شما و تمامی خدمتگزاران بسیار سپاسگزارم و برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم. بودنم در اینجا را مدیون بزرگوارانی چون خانم اشکذری، خانم زارع و راهنمایان خوبم خانم حانیه و خانم شکوفه هستم. ان‌شاءالله هر جا که هستند همیشه حال دلشان خوب و خوش باشد.
ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .