English Version
English

گروه خانواده - در کنگره فقط تماشاچی نباشیم

گروه خانواده - در کنگره فقط تماشاچی نباشیم

سومین جلسه از دور دوم جلسات لژیون سردار با استادی راهنما همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر سمیه و دبیری موقت همسفر مائده با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره» رأس ساعت 16:00 روز پنجشنبه 17 اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:

کنگره 60 سیستمی مردم‌نهاد است که برای ادامه کار و پیشبرد اهداف خود نیاز به سه اصل نیروی انسانی، منابع مالی و مطالب علمی و آموزشی دارد. کنگره 60 از روزی که تأسیس شده است هیچ کمک مالی از دیگر نهادها و سازمان‌ها قبول نکرده و اعضای کنگره خودشان نیاز مالی کنگره را برطرف می‌کنند؛ یعنی به‌صورت خودجوش عمل می‌کنند. اگر قرار بود کنگره از ابتدای کار از دیگران کمک مالی دریافت کند امروزه نمی‌توانست به هدف خود که درمان اعتیاد است برسد و همچنین به این سطح از دانش و پیشرفت نمی‌رسید. علم کنگره کامل و بدون نقص است، کنگره تنها سیستمی است که توانسته اعتیاد را درمان کند.
 علم کنگره و منابع مالی دو نیروی مکمل هستند؛ یعنی یکدیگر را کامل می‌کنند، اگر منابع مالی تأمین نمی‌شد امروز کنگره از نظر علمی پیشرفت نداشت؛ ولی کنگره علاوه بر درمان اعتیاد در جهت درمان سرطان و بیماری‌های لاعلاج قدم گذاشته و همان‌طور که می‌دانیم در حال ساخت دانشگاه علمی و پژوهشی است.
 من به‌عنوان عضو کوچکی در کنگره که امروز به حال خوش رسیده‌ام وظیفه خودم می‌دانم که در مسائل علمی و مالی کنگره شریک باشم و قدمی کوچک در جهت پیشبرد اهداف کنگره بردارم و درواقع تماشاچی نباشم. اگر در قانون ۱۱، سبد به‌طرف من می‌آید با ترس‌ولرز پول داخل سبد نیندازم یا نگویم باشد جلسه آینده، من هر جلسه از تمامی خدمات کنگره استفاده می‌کنم و انرژی دریافت می‌کنم و این انرژی و حال خوب را همراه خودم دارم پس وظیفه من است تا انرژی را دوباره به کنگره برگردانم.
 آموزش‌های کنگره دید و جهان‌بینی من، را تغییر داده است و رفتار و کردار من نسبت به گذشته تغییر کرده پس باید این آموزش‌ها را با شرکت‌کردن در مسائل مالی کنگره کاربردی کنم، سبد قانون ۱۱ را حمایت کنم، در لژیون سردار شرکت کنم و هر خدمتی که در توانم هست دریغ نکنم. کنگره 60 سیستمی است که هدف بزرگی در درمان اعتیاد و پیشرفت علم و دانش و تربیت استاد و مربی دارد، امیدوارم به‌عنوان عضوی کوچک در این هدف شریک باشم.

تایپ، ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
عکاس خبری: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .