English Version
English

صعود کمانداران کنگره 60 در مسابقات لیگ میکس تیمی استان تهران

صعود کمانداران کنگره 60 در مسابقات لیگ میکس تیمی استان تهران

مسابقات میکس تیمی تیراندازی باکمان استان تهران با حضور 22 تیم در رسته کامپوند و 30 تیم در رسته ریکرو، از تاریخ 19 بهمن‌ماه با یک رکوردگیری در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز گردید و پس از برگزاری مسابقات گروهی طی روزهای سوم و ششم اسفندماه، با صعود 4 تیم از کنگره 60، در رسته ریکرو و کامپوند به کار خود ادامه می‌دهد.

این مسابقات به‌صورت میکس تیمی و در مسافت 18 متر در حال برگزاری است. در این دور از مسابقات در رسته کامپوند 5 تیم و در رسته ریکرو 4 تیم از باشگاه کنگره 60 حضور دارند.

تا این دور از مسابقات در رسته کامپوند، تیم کنگره 60A متشکل از مسافر آرش پرداده و شهناز شهبازی و همین‌طور تیم کنگره 60D، متشکل از همسفر عرشیا و همسفر مریم، با کسب حدنصاب امتیاز، از بین 7 تیم از گروه A به دور بعدی صعود کردند.

همچنین در رسته ریکرو، تیم کنگره 60A متشکل از مسافر حنیف و همسفر الهه و همچنین تیم کنگره 60D، متشکل از مسافر ابراهیم و همسفر فائزه موفق شدند از بین 7 تیم گروه B به دور بعدی صعود نمایند.

آنچه در ادامه می‌بینید گزارش تصویری از حضور پرشور کمانداران کنگره 60 در مرحله گروهی لیگ میکس تیمی استان تهران در هوای برفی روز یکشنبه 6 بهمن‌ماه 1402 می‌باشد.

عکس: مسافر علی
تهیه گزارش و ارسال: همسفر زینب، مرزبان خبری
نمایندگی تیراندازی باکمان کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .