English Version
English

برگزاری لژیون درمان نیکوتین پارک نیلوفر آبی

برگزاری لژیون درمان نیکوتین پارک نیلوفر آبی

هفتمین جلسه از دوره سی‌ و یکم سری لژیون‌های ویلیام‌وایت نمایندگی‌های مشهد (درمان وابستگی به سیگار) کنگره‌۶۰ نمایندگی بوستان نیلوفر آبی مشهد، ویژه مسافران به استادی راهنما مسافر مهدی، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر حجت با دستور جلسه « هفته دیده بان » روز جمعه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۳۰ صبح آغاز به کار نمود.

سلام دوستان مهدی هستم مسافر نیکوتین، دستور جلسه این هفته دیده بان است و دوستان اطلاع دارند این دستور جلسه جز جشن های کنگره می باشد. در کنگره ما 4 جشن داریم، یکی از آن ها که در اسفند ماه برگزار می شود جشن دیده بان است، غیر از این 4 جشن اصلی یک جشن گلریزان را هم داریم که حساب و کتاب رهجو با کنگره است.

همانطور که عزیزان می دانند هفته دیده بان برای آشنایی بیشتر رهجوها با این عزیزان است. دیده بانان شورای قانون گذاری کنگره 60 هستند، در واقع صحبت هایی که جناب مهندس چهارشنبه ها انجام می دهند و در آن عنوان می کنند که جلسه شورای دیده بانان هر 2 هفته یکبار در ساختمان سیمرغ برگزار می شود و در آن تمام مسائل کنگره از قبیل لژیون ها، اضافه کردن شعب یا حتی حذف کردن که در مورد آن توضیح می دهم و خیلی موارد دیگر در این شورا به بحث و گفتگو گذاشته می شود. در مورد شعبات اگر قرار باشد اضافه شود در مورد تعداد نفرات و پرداختی ها بحث و گفتگو می شود به عنوان مثال لژیون معدن فیروزه نیشابور ماه پیش تبدیل شد به شعبه یا حدود دو سال پیش شعبه آزادی تهران به خاطر یکسری از مسائل و نا هماهنگ بودن طبق نظر شورای دیده بانان و آقای مهندس تعطیل شد و رهجویان آن به شعب دیگر منتقل شدند. مدتی بعد آقای مهندس اجازه دادند این شعبه با نام و ساختار دیگری شروع به فعالیت کند. 

تصمیمات در کنگره جمعی گرفته می شود و این نیست که شخص بنیان کنگره به تنهایی تصمیمی را بگیرند، تمام مسائل در جلسه دیده بانان مطرح و با نظر تمام افراد تصمیم گیری صورت می گیرد. دیده بانان هر کدام مسئولیت تعدادی از شعب را بر عهده دارند و به صورت دوره ای از شعب خود بازدید می کنند

قبل از اینکه آقای لطفی مسئول شعبات مشهد باشند آقای سلامی عهده دار این مسئولیت بودند و این جایگاه ها به صورت چرخشی است. خدمت در کنگره چرخشی است همان طور که یک راهنما جایگاه 4 ساله دارد و بعد از آن با توجه به عملکرد نهایتا یک دوره تمدید می شود و اگر نخواست لژیون را تحویل می دهد در مورد دیده بان ها هم همین طور است. طبق صحبت های چهارشنبه آقای مهندس به یکسری از دیده بان ها اصطلاحا دیده بان کلیدی می گویند این عزیزان چندین سال است که جایگاه شان تعویض نشده به عنوان مثال دیده بان راهنمایان آقای ترابخانی از ابتدا بودند الان هم هستند ولی یکسری از عزیزان یک دوره 4 ساله در این جایگاه خدمت می کنند. 

در بحث تقدیر و تشکر از این عزیزان گاهی بعضی رهجوها عنوان می کنند ما که آن ها را نمی شناسیم چرا باید این کار را انجام دهیم، این دوستان باید بدانند پشت این سفری که انجام می دهند خیلی از افراد هستند که زحمت می کشند. بسیاری از هماهنگی ها برای کار شعب با استانداری و فرمانداری ها توسط همین شورای دیده بانان انجام می گیرد تا ما بتوانیم راحت سفر کنیم. به عنوان مثال همین پارکی که ما در آن حضور داریم مربوط به شهرداری است و اگر هماهنگی های لازم انجام نمی شد اصلا نمی تواستیم در اینجا با این جمعیت حضور داشته باشیم.

مرزبان خبری؛ مسافر مهدی

عکس؛ مسافر حمید از شفا

تایپ و ارسال؛ مسافر محمدرضا از شفا

 

 

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .