English Version
English

خواص D.SAP

خواص D.SAP

جلسه دوم از دوره سی و هشتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی ابوریحان، با نگهبانی مسافر حسین و استادی مسافر علیرضا و دبیری مسافر امیرحسین با دستور جلسه "D.SAP" چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش ببینم و خدمت کنم. از استاد ارجمندم آقای غفاری سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار بنده گذاشتند. به تک تک اعضاء نمایندگی ابوریحان و به کمک راهنمای محترم مسافر مسعود دریافت شال پهلوانی ایشان را تبریک می گویم.

اولین بار که در ماه دوم سفرم در لژیون جونز به صورت مهمان نشسته بودم اسم دیسپ را شنیدم. از فردای آن روز شروع به خوردن یک لیوان سرکه سیب در اول صبح کردم که کار بسیار سختی هم بود. پس از سه روز موضوع را با راهنمای خودم در میان گذاشتم که علت خماری خودم را متوجه نمی شدم. ایشان گفتند دیسپ با سرکه فرق می کند و دیسپ را نیز باید با آب ولرم رقیق کرده و سپس نوشید.

پروسه استحصال سرکه 40 روز است در حالی که دیسپ حدود یک سال طول می کشد. در این مدت پیوند مولکولی اجزاء تشکیل دهنده آن شکسته شده به گونه ای که جذب مواد مفید آن توسط بدن بسیار راحت می شود.

در دیسپ شش اسید مهم از جمله اسید سیتریک و اسید لاکتیک و اسید استیک و یازده عنصر از قبیل آهن، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر وجود دارد. که تمامی اینها برای سلامتی بدن و نشاط و جلوگیری از پیری و امراض گوناگون بسیار مفید می باشند. علاوه بر اینها دیسپ ضد التهاب و ضد عفونت و بالابرنده متابولیسم بدن و موثر در کاهش وزن می باشد. یکی از دلایل مهم کاهش 46 کیلوگرمی وزن خود من، استفاده منظم از دیسپ است.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید ممنون و سپاسگزارم.

حضور دیده‌بان محترم مسافر سعید نمکی را در شعبه ابوریحان

مرزبان کشیک: مسافر محمد
تنظیم و ارسال گزارش: مسافر حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .