English Version
English

تعطیلات؛ فرصتی برای فکر کردن

تعطیلات؛ فرصتی برای فکر کردن

آقای مهندس می‌فرمایند: هر کتابی که نوشته می‌شود باید یک هدف داشته باشد؛ به طور مثال یک کتاب رُمان، هدفش سرگرمی است و یک‌سری کتاب‌هایی هم هستند که می‌خواهند صور پنهان انسان را به تصویر بکشند که اگر این کتاب‌ها درست و به‌جا مطرح نشوند ممکن است باعث ایجاد تخریب و مشکل بگردند.

اگر در این دنیا دلی را به دست آوردیم و گامی در جهت خوبی به انسان‌ها برداشتیم، کار مهمی انجام داده‌ایم. 95 درصد بیماری‌های روانی را کسانی مبتلا شده‌اند که در یک‌سری کلاس‌های نامناسب شرکت کرده‌اند و اکنون دچار بیماری‌های مالیخولیایی شده‌اند.

کنگره در عید نوروز، ۱۴ روز تعطیل است تا نیروهای خدمتگزار بتوانند استراحت کنند. برای تعطیلات رفتن، اولین مسئله، بودجه است که باید از قبل تأمین بشود و دوم این‌که برنامه‌ریزی داشته باشیم که کِی برویم، کجا برویم، چه جوری برویم و ...

آقای مهندس در این سی‌دی می‌فرمایند: کارکردن زیاد، خوب نیست و حتی باعث می‌شود که قرص بخورند و مواد مصرف کنند تا بتوانند کار کنند. تعطیلات، باعث می‌شود که شخص فکر کند که آیا این کاری که می‌کند درست است یا غلط؟ باید برای تعطیلات هدف داشته باشیم و ببینیم برای آرامش و عوض‌شدن حالمان به مسافرت می‌رویم یا چیز دیگری؟ در تعطیلات، نباید هیچ‌گونه دیدوبازدیدی بین اعضای کنگره باشد و حتی نمی‌توانند باهم به پیک‌نیک بروند. در این ۱۴ روز نباید راهنماها خیلی تکلیف بدهند؛ حداکثر دو تا سی‌دی را برای تکلیف مشخص نمایند.

افرادی که وارد کنگره می‌شوند، آن‌هایی که باهم هم‌اندیشه هستند، به‌طرف کنگره هدایت می‌شوند و ماندگار هستند. اگر رهجویی به رهایی می‌رسد، همه باهم آن را کامل کردیم. زبان، پوست و کشور نیز در کنگره مطرح نیست. کنگره به‌واسطه آقای ویلیام وایت جهانی شده است و باید همه فرمان‌بردار باشیم تا بتوانیم بهتر خدمت کنیم.

تایپ: همسفر آرزو رهجوی کمک‌راهنما همسفر زهره (لژیون ۱۲)
ویراستاری، تنظیم و ارسال: همسفر فهیمه رهجوی کمک‌راهنما همسفر فاطمه (لژیون ۱۱)
همسفران نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .