English Version
English

گروه خانواده_ لذت سفر در کنار خانواده

گروه خانواده_ لذت سفر در  کنار خانواده

پنجمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ‌۶۰ ویژه همسفران نمایندگی خرم‌آباد به نگهبانی همسفر زهرا، دبیری همسفر زهرا و استادی همسفر فروزان با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده کنیم» در روز یکشنبه مورخ 28 اسفندماه  ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم از نگهبان جلسه و راهنمای گرامی‌ام خانم هدی سپاسگزارم که این فرصت را به من دادند که در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.
ابتدا پیشاپیش عید نوروز را به بنیان کنگره ۶۰ و همه اعضای کنگره تبریک می‌گویم، ان‌شاءالله که سالی پر از سلامتی و خیر برای همه باشد.
ما در کنگره یک تعطیلی عید را داریم و یک تعطیلی در فصل تابستان که تعطیلات تابستانی هست، اما تعطیلات عید طولانی‌تر و همه خدمتگزاران کنگره می‌توانند استراحت کنند و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنند.
آقای مهندس دژاکام فرمودند؛ تعطیلات عید که با آغاز فصل بهار است به طبیعت نگاه کنیم و از طبیعت الگو بگیریم. آیا با تغییر فصل که درختان کم‌کم سبز، شکوفه و در نهایت میوه می‌دهند به این نتیجه می‌رسیم که ما هم می‌توانیم تغییر کنیم و به آرامش برسیم؟
اما چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟ تعطیلات که حتماً نباید مسافرت رفت ما می‌توانیم در کنار خانواده یا حتی با یک ساعت بیرون رفتن لذت کافی را ببریم.
برای مسافرت یا حال خوش نیاز به مکان، پول و ماشین نیست، مهم این است از طبیعت و اطرافیان و در کنار خانواده لذت ببریم این‌ها باارزش هستند. کسانی هستند که پول و ماشین دارند؛ ولی آرامش و این حال خوب را ندارند و ما چون قبل از کنگره بدون برنامه‌ریزی و پس‌انداز به مسافرت رفتیم آن حال خوش و لذت کافی را نمی‌بردیم؛ اما حالا در کنگره یاد گرفتیم که قبل از هر چیزی برنامه‌ریزی و مسیر خود را مشخص کنیم که به نتیجه برسیم ما در کنگره یاد گرفتیم که حال خوش نیاز به افراد خاص پول و ماشین نیست همین که خودمان آرامش و حال خوب را داریم برایمان کافی است.
آقای مهندس در مورد سفر اولی‌ها صحبت می‌کنند که نباید در تعطیلات به مسافرت بروند، چرا؟ چون فرد مسافر مانند بیماری که در حال درمان است، کارهایی مثل رانندگی، استراحت‌نکردن و خستگی در مسافرت باعث ازبین‌رفتن انرژی می‌شود و او را به حالت خماری می‌کشاند‌ و ممکن است منجر به سقوط او شود، به این دلیل نباید به مسافرت بروند، اما سفر دومی‌ها آزاد هستند و می‌توانند از تعطیلات استفاده کنند؛ چون با تجربیات و دانشی که در کنگره دریافت کرده‌اند می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و به نتیجه برسند.
ما برای اینکه اتصالمان با کنگره قطع نشود و آن حال خوب و انرژی را داشته باشیم باید در تعطیلات سی‌دی بنویسیم، بهترین خوراک برای آرامش ما سی دی نوشتن است. سپاسگزارم که به صحبت‌های من گوش فرادادید.

تایپ: همسفر صبا رهجو لژیون اول (کمک راهنما خانم ملیحه)
عکس: مرزبان خبری همسفر فاطمه رهجو لژیون دوم (کمک راهنما خانم هدی)
ویرایش: همسفر سمیه رهجو لژیون اول (کمک راهنما خانم ملیحه)
تنظیم و ارسال مطلب: همسفر مریم رهجو لژیون اول (کمک راهنما خانم ملیحه)
همسفران نمایندگی خرم‌آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .