English Version
English

سیستم ایکس احساسات ما را بیان می‌کند

سیستم ایکس احساسات ما را بیان می‌کند

دهمین جلسه از دوره سی ام جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر علی اکبر، نگهبانی مسافر بهروز و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «سیستم ایکس»  جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه تولد پنجمین سال رهایی مسافر منصور از بند سیگار را جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی‌اکبر هستم مسافر سیگار؛

ممنون از نگهبان و دبیر محترم و آقا کامران که من رو برای این جایگاه انتخاب کردن که خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته ما سیستم ایکس هست و قسمت دوم هم تولد پنج سال آزادمردی آقای منصور که واقعاً خدمت گذار شایسته‌ای است و مرزبان پارک طالقانی هست.
در مورد قسمت اول سیستم ایکس، یکی از نکاتی که باید قبول کنیم این است که سیستم ایکس وقتی کار می‌کند باعث می‌شود که فرد خدمتگزار شود آقا منصور هم جزو کسانی هست که سیستم ایکس اش کار می‌کند همیشه در حال خدمت و خدمتگزاری هست .

سیستم ایکس احساسات ما را بیان می‌کند یعنی مجموعه احساسات بد و خوب ما را سیستم ایکس بیان می‌کند، اگر حالمان خوب باشد به قول آقای مهندس که می‌گفتند که سیستم ایکس بر دو جنبه متفاوت عمل می‌کند یکی باسیم و دیگری بی‌سیم. باسیم همان مواد مخدره که وارد بدن می‌کنیم و بی‌سیم هم افکار منفی هست که ما رو از یک انسان واقعی دور می‌کند.

حالا سیستم ایکس چی هست؟
کلیه ناقل‌های عصبی که در مغز قرار دارند و مجموعه مینیاتورها و غدد درون‌ریز و برون‌ریز را به‌طورکلی سیستم ایکس میگویند.حالا این سیستم ایکس اگر خوب کار بکند انسان حالت طبیعی دارد و اگر خوب کار نکند همان حالت غیراستاندارد را در شخص ایجاد می‌کند .
ما برمی‌گردیم به این موضوع که اصلاً مواد بیوشیمی بدن ما چی هست ؟
خب من از کلمه ما استفاده نمی‌کنم و از جانب خودم میگم ،من وقتی سیستم ایکس ام کار نمی‌کرد یک دورانی رو درگیر سیاهی و تاریکی بودم و انقدر ناامیدی درزندگیم پرشده بود که نمی‌توانستم حرکت مثبتی رو در زندگی‌ام انجام بدهم ،اما با آمدن به کنگره60 و روش درمان آن و کاهش تدریجی مواد توانستم خودم رو بشناسم و توانستم طبیعت رو درک کنم و توانستم خیلی از اون مسائلی رو که در عالم جهل داشتم رو بزارم کنار و خودم رو بشناسم .

مجموعه مواد بیوشیمی بدن را به این صورت می‌توانیم بیان کنیم که این‌ها از حالت طبیعی خارج می‌شوند وقتی‌که ما آنتی ایکس مصرف می‌کنیم ،این مجموعه شامل دوپامین، سرتونین، انکفالین، اندروفین، دینورفین و… می‌شود، ما به دنبال این هستیم که از چی تشکیل‌شده است و ما با ورود آنتی ایکس این مواد رو از تعادل خارج می‌کنیم و ناخودآگاه رفتار و تفکر ما عوض می‌شود  و من خداروشکر می‌کنم که بعد از رهایی از اون تاریکی و جهل توانستم در کنگره60 با روش DSTبه درمان برسم .

اما در مورد بخش دوم دستور جلسه تولد آزادمردی آقا منصور؛ آقا منصور شش سال پیش سفر سیگارش را شروع کرد ده ماه به‌درستی سفر کرد و بدون هیچ حرکت ناشایستی سفر سیگار خوبی داشت و الان پنج سال و یک ماه هست که رها شده است. منصور از همان ابتدا مثل یک نخبه، محال بود خدمتی رو از دست بده و این خدمتگزاری باعث شد تا ارتقا پیدا بکنه و به بالا بردن سطح دانش اش کمک کرد و محاله که بعد از مرزبانی جای دیگری رو تجربه نکند. من امیدوارم منصور به‌درستی جاهایی که می‌خواهد رو بتونه تجربه بکند. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از همه‌ی شما متشکرم.

اعلام سفر مسافر:

آخرین آنتی ایکس سیگار ،مدت سفر اول ده ماه و یک هفته به روش  DSTبا داروی آدامس نیکوتین به راهنمایی آقا علی‌اکبر،رهایی از بند نیکوتین پنج سال و یک ماه و یک هفته

پیام مسافر:

هدف و بزرگ‌ترین آرزوی من این هست که بتوانم کمک راهنمای درمان سیگار بشوم.

مشارکت مسافر:

سلام دوستان منصور هستم‌مسافر سیگار؛
اول‌ازهمه خدا را شاکرم که امروز اینجا هستم و از همه دوستانی که در جلسه حضور دارند تشکر می‌کنم ‌و یک تشکر ویژه از آقای مهندس می‌کنم که من هرچه دارم از وجود آموزش‌های آقای مهندس هست و انشا الله که سایشون سالیان سال مستدام باشد .
من با خودم فکر کردم و گفتم از تجربه شخصی خودم حرف بزنم ؛
من چند سال پیش وضع مالیم خوب نبود و فقط چند نخ سیگار داخل جیبم داشتم، از قبل چند بسته آدامس گرفته بودم که با یکی از افرادی که در سازمان‌های مشابه هستند روبه‌رو شدم و اون گفت مواد رو کنار گذاشتی سیگار را ترک نکن و من از خدا خواسته سیگار را ادامه دادم تا اینکه واقعاً کار به‌جایی رسید که هیچی پول نداشتم و فقط یک نخ سیگار داخل جیبم بود و من گفتم این‌همه کشیدم اما این دفعه نمی‌کشم و یاد دستور جلسه )که چی(افتادم و به خودم گفتم که چی من بکشم؟  این یک دفعه رو نکشیدم و دیدم هیچ‌چیزی نیست ضمن اینکه راهنمای موادم همیشه به من می‌گفت که نیروهای منفی مثل یک حباب می‌مانند که بک غول ازشون ساختیم باید هم این حباب رو از بین ببریم و این نکته شد پایه‌ی تفکرات من و من فکر می‌کنم اینکه امروز اینجا نشستم به خاطر اینکه به اون چیزی که کمک راهنمای من گفته بود عمل کردم و باور داشتم که آدامس واقعاً مثل یک دارو عمل می‌کند و اینکه بعضی‌ها ممکنه در سیگار برگشت بکنند به خاطر این هستش که به اون آدامس به چشم دارو نگاه نمی‌کنند و به نظر من آدامس به‌اندازه شربت OTتأثیر داره که توانستند این‌همه آدم به رهایی برسند.

ممکنه برای مواد خیلی جاها ادعا بکنند که می‌توانند به درمان برسانند اما در سیگار فقط کنگره60 معتقد هست که می‌تواند به درمان برسونه و اگر تعداد اعضای ما را از بین تمامی مصرف‌کننده‌ها حساب بکنیم می‌بینیم که واقعاً ما انتخاب شدیم که اینجا باشیم پس به‌راحتی این موقعیت را از دست ندهیم و آیندگان خواهند گفت که خوش به حال شما که در کنار آقای مهندس بودید. در آخر هم تشکر می‌کنم از آقا علی‌اکبر که برای من زحمت کشیدند و همیشه اون حس خدمت کردن در ایشان وجود دارد .ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.

تعدادی از لژیون های درمان اعتیاد به سیگار (ویلیام وایت)

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .