English Version
English

خوشبختی؛ اصلاح رفتارهای بد و اشتباه

خوشبختی؛ اصلاح رفتارهای بد و اشتباه

 آن‌کس که بداند و بخواهد که بداند                خود را به بلندای سعادت برساند

اسفند ماه سال ۹۹ وارد کنگره شدند؛ راه‌های زیادی را برای درمان مسافرشان رفته بودند، اما هیح نتیجه‌ای نگرفتند! دنبال راه حل در سایت‌های مختلف با سایت کنگره برخورد کردند؛ دلنوشته یک دختر ۱۰ ساله نظر ایشان‌را جلب کرده که از درمان پدرشان در کنگره خیلی خوشحال بوده و از آقای مهندس تشکر کرده بود. به گفته ایشان؛ تنها جایی که به من، مسافرم و همه عزیزان احترام می‌گذارند؛ پول، ثروت، سواد و جایگاه مطرح نیست و همه با هم برابرند، کنگره۶۰، می‌باشد، نظم و حرمت‌های کنگره مرا پایبند و ماندگار کرد. ایشان آمدند ؛ صبورانه، آرام و با چهره همیشه مهربان، در حال سفر هستند؛ در ادامه سفر تغذیه سالم را انجام دادند و با دستان پر عشق آقای مهندس گل رهایی از اضافه وزن را دریافت نمودند. شما عزیزان‌را دعوت به همراهی با گفت وگویی آموزنده و صمیمانه می‌نماییم.

همسفر زهرا عزیز، به همراه مسافرشان علی‌اصغر؛ با بیش از ۲۵ سال تخریب وارد کنگره شدند؛ با مصرف انواع آنتی‌ایکس‌ها آخرین آنتی‌ایکس مصرفی، تریاک، متاودن و شیشه؛ مدت ۱۱ ماه سفر می‌کنيم به روش DST؛ داروی درمان شربت OT، راهنمای درمان مسافر آقای مهدی بافنده از لژیون ۱۸ شفا؛ ورزش مسافر والیبال، راهنمای خوب همسفر خانم فاطمه عزیز از لژیون دوم شفا؛ ورزش دارت

حس شما با ورود به کنگره۶۰، چه تغییراتی داشته است؟
هنگام ورود به شعبه خیلی ناامید بودم؛ اما الآن بعد از گذشت دو سال به یک انسان امیدوار تبدیل شدم. خدا را شکر حالم خیلی خوب است و همه کسانی که با من در ارتباطند از جمله مسافرم این را خوب حس می‌کنند.

قبل از ورود به کنگره، خوشبختی و آرامش را در چه چیزی می‌دیدید، الآن چه تعریفی از آن دارید؟
قبل از ورودم به کنگره خوشبختی را در ترک اعتیاد همسرم می‌دیدم، اما الآن آن را در صراط مستقیم، دوری از ضد ارزش‌ها و اصلاح رفتارهای بد و اشتباهم؛ همچنین در خدمت به خلق خدا می‌بینم. از این‌که بتوانم خدمتگذار کنگره باشم، خوشحال می‌شوم.

دستور جلسه هفته «صورت مسئله اعتیاد» کشف این علم در کنگره، آیا فقط برای اعتیاد است؟ علت جهانی شدن کنگره۶۰، را چه مواردی می‌دانید؟
هر مسئله‌‌ای که مطرح می‌شود، یک راه حل منطقی دارد که باید آن را پیدا کرد؛ مسئله بیماری اعتیاد توسط جناب مهندس حل شد، ایشان می‌فرماید: علم پیچیده نیست، هر چیزی کلیدی دارد و کلید درمان اعتیاد همان روش Dst بود که توسط جناب مهندس مطرح شد و صورت مسئله اعتیاد برای همیشه حل شد. اعتیاد مسمومیت مزمن نیست، بلکه جایگزینی مزمن است. چون مواد مخدر بیرونی، جایگزین سیستم‌های تولید کننده مواد شبه‌افیونی و سیستم ضد درد بدن شده است. در کنگره۶۰ نه تنها صورت مسئله اعتیاد، بلکه صورت مسئله خیلی از بیماری‌ها همچون کرونا و اضافه وزن حل شد و علت این‌که این دستور جلسه در نیمه دوم سال مطرح می‌شود این است که مقاله صورت مسئله اعتیاد در مهر ماه سال ۹۵ ارائه شد.

کتاب «وادی عشق» چه کمکی برای ترسیم صورت مسئله‌ برای عبور از گذرگاه‌های زندگی دارد؟
کتاب عشق این سوال را برایم مطرح می‌کند که آیا همه رودها و چشمه‌ها به بحر و اقیانوس می‌رسند؟ اگر یک رود خودجوش و خروشان باشد، با این که می‌داند در مسیر راه ناهمواری‌ها و موانع زیادی وجود دارد، اما با تلاش از آن‌ها عبور و به مسیرش ادامه می‌دهد. همسفر نیز می‌داند در مسیر درمان با سختی‌های زیادی مواجه می‌شود که باید طبق آموزش‌ها چشمه وجودی‌ خود را پُر و با همه توان در مسیر درست حرکت کند تا به مقصد برسد.

خانم زهرا عزیز، حستان در هنگام گرفتن گل رهایی تغذیه سالم از دستان آقای مهندس و اجازه برگزاری لژیون را بیان نمایید؟ پیامتان به همسفران عزیز در این مورد، چیست؟
از تجربه این سفر خدا را شاکرم. از این‌که اجازه تشکیل لژیون را به من دادند، بسیار خوشحالم چون خدمت در کنگره یکی از مهمترین خواسته‌هایم بود. پیامم برای همسفران عزیز این است که حتماً با اراده و خواست قوی وارد شوند، طبق برنامه‌های اضافه وزن و سی‌دی‌ها پیش بروند؛ تا ان‌شاءالله به نتیجه دلخواه برسند.

به جشن بزرگ «ایجنت و مرزبانان» نزدیک می‌شویم، درکنگره، سپاسگزاری در چنین روزی چگونه انجام می‌گیرد؟
این جشن برای قدردانی از زحمات این عزیزان برگزار می‌شود؛ راه هموار نمودن چندان آسان نیست. پس وظیفه ما است که از این عزیزان به بهترین نحو ممکن تشکر و قدردانی کنیم.

حستان در هنگام نوشتن سی‌دی و علت این‌که آقای مهندس تأکید زیادی بر آن دارند، را بیان نمایید؟
سی‌دی نوشتن باعث می‌شود که مطالب ملکه ذهن شود، پاسخ تمام سوالاتم را پیدا می‌کنم و کلید حل مشکلاتم در همین سی‌دی‌ها نهفته است.

جمعیت احیای انسانی کنگره۶۰، را در طی سفر چگونه درک کردید؟
احیا یعنی زنده شدن؛ فردی که دچار اعتیاد شده به ظاهر زنده است، تمام حس‌های او بسته است و قادر به تصمیم‌گیری درست برای زندگی خودش نیست. تمام این حالات در مسافرم و خودم به وجود آمده بود و هر دو مثل انسان یخ زده در اعماق تاریکی‌ها بودیم.

«کنار گل زیبا، خاری وجود دارد» چگونه از این تصویر زیبای طبیعت در زندگی خودمان درس بگیریم؟

این‌که زندگی فراز و نشیب زیادی دارد و برای رسیدن به آرامش واقعی درست مثل به دست آوردن همان شاخه گل سرخ کنار خار که ممکن است در دستمان فرو رود، باید تحمل، توانایی و مهارت بالایی داشته باشید. اگر دستتان به گل سرخ نرسید، هدف را بیشتر متمرکز و مسیر را تغییر و با تلاش بیشتر ادامه دهید.

چرا «مادر امراض چاقی است» ؟ آیا شما قبل سفر مشکل یا بیماری داشتید که بعد از سفر، درمان یا کاهش یافته باشد؟
چاقی به این علت مادر امراض است که رابطه مستقیم با تمام اعضای بدن دارد. زمانی که دچار اضافه وزن هستیم، بدن تحمل وزن را ندارد، باعث فشار زیادی روی مفاصل و همچنین مهر‌های کمر می‌شود؛ این موضوع بر روی تمام اعضای بدن تأثیر دارد. من قبل از ورودم به لژیون جونز دچار زانو درد شدید شدم. اما خدا را شکر با تغذیه سالم و کاهش وزن مشکلم حل شد.

حستان از واژه‌های زیر چیست؟

گل رهایی: حس ناب رسیدن به هدف

سفر اول: سراسر آموزش ناب و تلاش برای رسیدن به مقصد

سفر دوم: رهایی از بند تاریکی و رسیدن به روشنایی 

کمک راهنما خانم فاطمه: شخصیت باوقار، متین، آرام و دوست‌داشتنی

کمک راهنما خانم زهرا: پرتلاش، پرانرژی و مهربان

مسافرتان: مهربان و عاشق خانواده

خانواده: محیط امن، در کنارشان بودن، باعث آرامش

نمایندگی شفا: محیطی پر از عشق، محبت و دانشگاهی که درست زندگی کردن را می‌آموزم.

لژیون دوم نمایندگی شفا: خانواده دوم من و جایی که در آن به آرامش واقعی می‌رسم.

 

پیام یا مطلبی که مایل به عنوان کردن آن هستید؟ لطفاً بفرمائید.

آرزوی من رسیدن به آرامش و قدم نهادن در صراط مستقیم برای همه همسفران، مسافران و خدمتگزاران کنگره۶۰، می‌باشد.

همسفر زهرا، با آرامش، صبوری، مهربانی و نظم خاص خودشان دعوت خدمتگزاران سایت را برای مصاحبه پذیرفتند؛ با آرزوی بهترین‌های خداوند برای ایشان در ادامه سفر و تشکر بابت زمانی که در اختیار ما قرار دادند. حق نگهدارتان

 

گفتگو از همسفر سمیّه، رهجوی کمک راهنما همسفر مریم (لژیون ششم)

تایپ: همسفر زهرا، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

ویراستار: همسفر وجیهه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

عکاس: همسفر مهناز، رهجوی کمک راهنما همسفر شفیعه (لژیون چهارم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم، رهجوی کمک راهنما همسفر اعظم (لژیون یک)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .