English Version
English

کنگره مانند یک کشتی است و آقای مهندس سکان‌دار آن

کنگره مانند یک کشتی است و آقای مهندس سکان‌دار آن

چهارمین جلسه از دوره بیست و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی مسافر پهلوان علی اصغر، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر عسکر با دستور جلسه «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» پنج‌شنبه 31 شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی اصغر هستم یک مسافر، 

شکر شکر شکر، واقعاً باید خدا را شاکر باشیم که این مکان برای ما مهیا شد که مسئولیت آن گردن جناب مهندس و خانواده محترم ایشان هست، از راهنمای خودم آقا بهرنگ تشکر می‌کنم، راهنما مثل پدر است برای رهجو، امروز به دوستم آقا ابوالفضل که در نشریات کنار من هست گفتم شما هم امروز مثل من انرژی دارید یا من فقط اینطورم؟ چون امروز روز امتحان کمک راهنمایی بود، همه مسافرین و همسفران مثل برادر و خواهر کنار هم بودند و حس بسیار خوبی به من داده شد.

اما دستور جلسه وادی هفتم، واقعا هرچیزی کلیدی دارد، اگر بخواهیم مثال گاوصندوق بزنیم اگر کلیدش را داشته باشیم ولی رمزش را ندانیم آنوقت چه فایده ای دارد، حال ما کنگره و راه را پیدا کردیم ولی اگر رمز را ندانیم، مواقع و موانع آن را ندانیم، چیدن پازل های کنگره آمدن را ندانیم چه فرقی می کند بیاییم یا نیاییم.

من چند ماه اول کنگره آمدنم حال خوشی نداشتم، راهنما به من پیشنهاد داد که چند سی دی بنویس تا با هم خدمت استاد امین برویم، اما قبل از اینکه به حضور استاد امین برسم همان چند سی دی اول برای رفتن پیش استاد امین حال مرا خوب کرد.

هیچ چیزی مثل سی دی نوشتن و روی برنامه بودن و زود آمدن حال دل ما را خوش نمی‌کند، حال دل که خوش باشد دیگر نیازی به چیزی نداریم، ولی اگر روی برنامه نباشیم و کلید را دریافت نکنیم نمی‌توان به آن حال خوش رسید، واقعاً کنگره مانند یک کشتی است که آقای مهندس آن را هدایت می‌کند، آن‌چه من در این کشتی برداشت می‌کنم به خود من بستگی دارد، همه مطالب کنگره مخصوصاً وادی ها برگرفته از کتب الهی و قرآن است و به همین خاطر من همیشه صحبت‌های جناب مهندس را تا جایی که امکانش باشد در سکوت و آرامش گوش می‌کنم.

ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

پیام مرزبانی

معرفی لژیون های باز

رهایی سیگار مسافر محمدمهدی رهجوی راهنمای محترم آقا رجب

عکس: مسافر جعفر لژیون دهم
تایپ: مسافر حمزه لژیون سیزدهم
تنظیم گزارش: مسافر مسعود لژیون دوازدهم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1401

نمایندگی نیما یوشیج بهشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .