English Version
English

برداشت از وادی هفتم

برداشت از وادی هفتم

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان رقیه هستم یک همسفر

وادی هفتم: رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است ؛ یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم.
از این وادی می‌توانیم در تمام مسائل ، مشکلات و تمام سطوح زندگی استفاده کنیم. ما باید با تفکر و تعقل مثبت، بتوانیم راه درست را پیدا کنیم. انسان های زیادی بودند که در طول زندگی خود به دلیل اینکه نتوانستند راه درست را پیدا کنند زندگی‌ آن‌ها متلاشی شده و به سوی نابودی رفته‌اند.
پیدا کردن راه درست خیلی مهم است ؛ یک راه ممکن است ما را به مسلخ ببرد و یک راه می‌تواند ما را به پیروزی برساند. پس پیدا کردن راه در زندگی ما نقش موثری دارد‌.
ما باید فکر کنیم کدام راه ما را به نتیجه درست می‌رساند‌. در زندگی ممکن است ما سر دو‌‌راهی قرار بگیریم و هربار اگر ما راه غلط را انتخاب کنیم ممکن است تا نابودی پیش برویم ، برای پیدا کردن هر راهی باید تفکر و اندیشه را بررسی کنیم. برای کشف حقیقت و اشکار کردن هر موضوعی ما باید رمز و راز آن را پیدا کنیم، که در اینجا رمز آن یعنی یافتن راه و راز آن یعنی آنچه برداشت می‌نماییم.
برای باز کردن قفل هر دری باید کلید آن را پیدا کنیم و بعد با کلید قفل را باز کنیم. اگر به انسان ها نگاه کنیم یک سری انسان ها هستند که برای هرکاری این وادی را در نظر می‌گیرند، اول راه را پیدا می‌کنند و بعد حرکت  می‌کنند .
قبل از حرف زدن اول فکر می‌کنند که این افراد خردمند هستند. بعضی انسان ها هم این وادی را در نظر نمی‌گیرند همیشه حرف میزنند بعد فکر می‌کنند ، یا کاری را اول انجام می‌دهند و وقتی به مشکل برخورد کردند بعد به دنبال راه حل می‌گردند و فکر میکنند بهترین راه کوتاه ترین راه است. چرا چنین فکر میکنند؟ چون وادی هفت را بلد نیستند و قبل از اینکه تفکر کنند و راه را پیدا کنند حرکت می‌کنند.
ما هرکاری بخواهیم انجام‌دهیم اول باید راه درست را پیدا کنیم ، فقط تلاش کافی مهم نیست زحمت زیاد مهم نیست باید ببینیم توی مسیر درست هستیم یا نیستیم. به نظر من انتخاب راه درست خیلی مهم است و این یک گنج مهم است که انتخاب راه مارا به هدف می‌رساند.
انتخاب راه در درون انسان شکل می‌گیرد و این به معنای این است که نیروهای عظیمی در درون ما است که باید آن را شناخت و استفاده کرد. برای انتخاب راه درست یه راه دیگری به نام الگوپذیری می‌باشد که راه و مسیری که دیگران طی کردند و به مقصد رسیده اند ، ما همان راه را بدون دردسر کشیدن طی کنیم و به هدف خود برسیم‌.
مثل علم نابی که در کنگره وجود دارد و آقای مهندس زحمت کشیدند و راه  را آزمایش کردند ، آماده در اختیار ما گذاشتند. ما باید از این علم ناب کنگره ۶۰ استفاده و قدردانی کنیم.

تنظیم همسفر مهناز لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .