English Version
English

تأثیر مستقیم جهان بینی بر تمام سطوح زندگی

تأثیر مستقیم جهان بینی بر تمام سطوح زندگی

دوازدهمین جلسه از دوره سی‌وچهارم کارگاه‌های آموزشی کنگره۶۰ ویژه همسفران دانیال اهواز، با دستور جلسه «جهانبینی 1و2» به استادی همسفر لیلا، نگهبانی همسفر سمانه و دبیری موقت همسفر رقیه، ساعت ۱۷ روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

خداوند بزرگ را شاکرم که به من توفیق داد تا در این جایگاه قرار بگیرم، همچنین از کمک راهنمای خوبم خانم زهره سپاسگزارم. دستور جلسه امروز جهان‌بینی است، به برداشت و احساس ما نسبت به نسبت به کل هستی(درون و بیرون)، جهان‌بینی می‌گویند. جهان بینی درون یعنی احساس و درک خودمان نسبت به جهان درون و جهان‌بینی بیرون یعنی درک و احساس ما نسبت به کل جهان پیرامون است. مثلث درمان اعتیاد سه ضلع(جسم و روان و جهان‌بینی) دارد.

برای به تعادل رسیدن جسم ۱۱ ماه زمان لازم هست و برای جهان‌بینی خدا می‌داند. درک مسائل و مفاهیم جهان‌بینی، توسط جزواتی که استاد ‌امین در اختیار ما قرار داده‌اند راحت شده است. برای اینکه ما بتوانیم در درمان اعتیاد، روی ضلع جهان‌بینی کار کنیم، باید ضلع جسم و روان را به تعادل برسانیم تا این مثلث به صورت یکنواخت رشد کند. اگر جسم ما در شرایط مطلوبی نباشد، صحبت کردن در مقوله جهان بینی موضوع بی‌ربطی خواهد بود. در در کنگره ۶۰ با مصرف داروی  OT، جسم را در شرایط مطلوب قرار می‌دهیم که در این شرایط درک آموزش‌های جهان بینی برای مصرف‌کننده آسان می‌شود.

پس در اینجا متوجه می‌شویم که ضلع جسم چگونه روی ضلع جهان‌بینی تأثیر می‌گذارد، موضوع جهان‌بینی علاوه بر درمان اعتیاد بر کل امورات زندگی ما مؤثر است، ما در هر نقطه و مرحله از زندگی که باشیم، عملکرد ما حاصل جهان‌بینی ما است، جهان‌بینی تأثیر مستقیمی بر نوع و نحوه زندگی ما دارد.

در ادامه جلسه از نفرات برتر آزمون شماره۱۰ (نفرات اول: کمک راهنمای تازه واردین همسفر شقایق رهجوی کمک راهنما همسفر شهلا، همسفر الهام رهجوی کمک راهنما همسفر فرزانه، همسفر ندا رهجوی کمک راهنما همسفر سمیه، همسفر زینب رهجوی کمک راهنما همسفر فریبا، نفر دوم: همسفر میترا رهجوی کمک راهنما همسفر زهرا، نفر سوم: همسفر سمانه رهجوی کمک راهنما همسفر زهره) تقدیر شد.

مرزبان کشیک: همسفر زینب
تایپ: همسفر لیلا رهجوی کمک راهنما همسفر زهره(لژیون دهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر معصومه رهجوی کمک راهنما همسفر زهرا(لژیون دوم)
همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .