English Version
English

متد DST جایگزینی مناسب برای درمان اعتیاد

متد DST جایگزینی مناسب برای درمان اعتیاد

پنجمین جلسه از دوره بیست و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران  کنگرۀ 60؛ نمایندگی فردوسی مشهد؛ با استادی مسافر هاشم، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه "DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روش ها " یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 17 شروع به‌کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان هاشم هستم یک مسافر؛ تشکر و سپاسگزاری می‌کنم از لژیون مرزبانی و ایجنت محترم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند، دستور جلسه امروز DST و تجربه من از سایر روش‌های ترک است، در طول این دو سال که من به‌عنوان راهنمای تازه واردین افتخار خدمت را داشتم متوجه این مطلب شدم که این روش به‌عنوان یک متد بسیار عالی است و قوانین بی‌نقضی دارد. روش و قوانین کنگره 60 سیستم پویایی دارد که از گفتن آن بسیار لذت می‌بریم.

این روش راه نجاتی برای مصرف‌کنندگان است، این روش به خاطر دقت و عمل آن باعث تعجب لژیون پزشکان و متخصصین شده است فقط افراد مصرف‌کننده نیستند که با شنیدن این روش و متد راه نجات را پیدا می‌کنند. از کهن و قدیم بحث مصرف مواد در سرخ‌پوستان مطرح بوده است به‌عنوان یک موادی که بتوانند مجالس معنوی خود را انجام بدهند تا جایی که فرد مصرف‌کننده درگیری شدید با مصرف مواد پیدا می‌کند و سیستم ایکس درونی خود را از دست می‌دهد به فکر چاره‌ای برای رهایی از این مواد می‌افتد که به روش‌های متفاوتی از ترک می‌رسد ازجمله روش‌هایی مثل ترک‌های سقوط‌ آزاد و ترک در منزل، بستن به تخت، محبوس کردن خود در اتاق که طبق تجربیات ما در اینجا چقدر این روش‌ها سخت است.

طرح‌های مختلفی برای جمع‌آوری مصرف‌کنندگان آمد مثل وال عادیات، زندانی کردن، بردن به جزایر که هیچ‌کدام جواب نداد و نوبت به صنف عطاری‌ها رسید که روش‌های مختلفی دارند؛ ازجمله داروهای گیاهی متفاوت که خود دارای مواد مخدر بود اما آن‌ها نیز موفق نشدن و سپس روش‌های مثل یوگا، مدیتیشن، ابوالفضل درمانی، هیئت درمانی که با این روش‌ها شاید بتوانیم یک روز بدون مواد بگذرانیم، بعد داروهای مختلفی به بازار آمد ازجمله کاهش فشار خون، متادون بود که این‌ها نیز ناموفق بودند. یک روش دیگری که جامعه پزشکی اعلام کرد نالتروکسن‌ها و روش UROD که این روش‌ها نیز به نتیجه مطلوب نرسیدند. سپس کلینیک‌ها وارد عمل شدند که به روش پزشکی کار می‌کردند، که باز نیز ناموفق ماند.

اینجا بود که مرد اسطوره‌ای قرن جناب آقای مهندس دژاکام، مهندسی اعتیاد را انجام داد و به روش DST دست پیدا کرد که مخفف دی یعنی دژاکام که همان ضریب کاهش و یا افزایش یک‌پنجم و 0.8 است، اس به معنای استپ که همان گام به گام و پله به پله است و تی به معنای همان ده تا یازده ماه درمان است، با استفاده از این مهندسی توانست روشی اختصاصی برای رهایی مصرف‌کننده از مواد ارائه دهد، یکی از اصول درمان که جناب مهندس اعلام کردند این است که اگر می‌خواهید کسی را درمان کنید، باید در ابتدا او را دوست داشته باشید و زمانی که یکی را دوست دارید باید به او اعتماد داشته باشید، که این دو گزینه در کنار هم می‌تواند به درمان ختم شود. نکته آخر اینکه این روش هم‌اکنون به‌عنوان روشی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها ازجمله سرطان سینه و سرطان خون کاربرد دارد، جناب مهندس به ارائه دادن مقالات مختلف که از این روش استفاده کرده است در دانشگاه‌های مختلف و معتبر استفاده کرده است و مورد قبول واقع گردیده، در پایان سپاسگزارم که با سکوتتان به صحبت هایم گوش کردید.

پیام مرزبان کشیک:

در همین جلسه شاهد اهداء گل نمادین به مسافرین مهدی، مرتضی، محسن و رسول از لژیون پنجم کمک راهنما مسافر محمدرضا بودیم.

 

تایپ: مسافر سعید لژیون یکم
ویرایش: مسافر محمود لژیون بیست و دوم
عکاس: مسافر جواد لژیون هجدهم شفا
ارسال خبر: مسافر محسن لژیون پنجم
تنظیم و ویرایش ارسال خبر:مسافر جواد لژیون هجدهم شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .