English Version
English

با نگاه به عمل خود صحت انجام کار خود را خواهم سنجید

با نگاه به عمل خود صحت انجام کار خود را خواهم سنجید

 سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه 1402 ساعت 16 دیده‌بان محترم، اصغر منصوری، دیده‌بان رابط شعبه نمایندگی وکیلی در دیداری صمیمانه با خدمتگزاران گفتگو کردند. 




 

در این دیدار استاد جلسه فرمودند: من ابتدا با کلمه خدمت کردن مشکل داشتم. خدمت یعنی کسی کاری که انجام می‌دهد در قبالش نباید چیزی دریافت کند و خدا را شاکرم که این مهم را در کنگره 60 آموختم و زمانیکه من درحال خدمت صادقانه هستم کاری به این مسئله ندارم که طرف مقابل درحال دعاگویی یا ناسزاگویی است. من با نگاه به عمل خود صحت انجام کار خود را خواهم سنجید.

استاد در ادامه جلسه فرمودند: که این استان به نمایندگی دیگری احتیاج دارد و یک توصیه‌ای که برای راهنمایان دارم این است که کسی را به‌اجبار نگویید که باید راهنما شوید این امر یک امر قلبی است و زمانی آقای خدامی به من گفتند که هیچ سعادتی بالاتر از شال راهنمایی نیست وقتی یک نفر الآن در کنگره 60 در جایگاه دیدبانی قرار می‌گیرد.

یا ایجنتی، مرزبانی و ... با آموزش‌های راهنمایش بوده که به این جهان‌بینی رسیده است و یک‌زمان دیدم که آقای مهندس به نشانه احترام سرشان را برای راهنما خم کردند و وقتی دلیل را جویا شدم فرمودند که جایگاه راهنما از من بالاتر است زمانی راهنما می‌تواند اشتیاق و شوق راهنما شدن در رهجو را بیدار کند که خود به صلح و آرامش رسیده باشد. مسافر اصغر در مورد صورت‌جلسه این هفته هم که در مورد ازدواج بود بیان فرمودند که نکته و مشکل اصلی در حال حاضر در پیش پای ازدواج همین عدم آموزش و آگاهی بخشی از طرف خانواده و پدر است؛ که از اهمیت این موضوع برای فرزندان سخن به میان نبرده‌اند.


خلاصه‌نویسی مسافر محسن لژیون پنجم
عکاس خبری مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .