English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره60 نمایندگی وحید

کارگاه آموزشی کنگره60 نمایندگی وحید

روز یکشنبه مورخ 96/8/28 یازدهمین جلسه از دور بیست و دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی وحید با استادی مسافر آقای حمید و نگهبانی مسافر آقای محمد و دبیری مسافر آقای سیاوش با دستور جلسه وادی سوم رأس ساعت ۱۷ آغاز بکار نمود.

سخنان استاد:

در ابتدا خداوند را شاکرم که توانستم در این جایگاه خدمت کنم. وادی سوم به من آموزش می‌دهد که هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند یعنی اگر من در کنگره مسیر درست را پیدا نکنم و بخواهم به‌ دلخواه خودم حرکت کنم مثلاً داروی درمانم را بیش‌ از حد تعیین‌ شده مصرف کنم یا مواد دیگری را در کنار دارو مصرف کنم و بخواهم به راهنما و خانواده دروغ بگویم دست‌آخر خودم هستم که به درمان نخواهم رسید و حتی با این کار باعث تخریب بیشتری خواهم شد. شخصی که در کنگره به‌عنوان راهنما برای من قرار داده‌شده از عمق وجودش برای ما زحمت می‌کشد و راه را به ما نشان می‌دهد اما تا زمانی که من خواسته نداشته باشم و به آموزش‌ها بی‌توجه باشم به درمان نخواهم رسید.

افراد مصرف‌کننده دوست دارند مشکلات خودشان را به گردن دیگران بیاندازند و با مصرف مواد مخدر سرپوشی روی مشکلات بگذارند که این روش برخورد با مشکلات کاملاً اشتباه است چون مشکلات همیشه سر جای خودشان حل‌نشده باقی می‌مانند، من دقیقاً همین شخصیت را داشتم تا زمانی که وارد کنگره شدم و با توجه به اینکه خواسته در درونم بود از آموزش‌هایی که به من داده شد استفاده کردم و به‌آرامی یاد گرفتم که چه طور با مشکلاتم روبه‌رو شوم و بتوانم آنها را برطرف کنم. شخصی که مواجه‌شدن با مشکلاتش را بیاموزد اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌اش را به دست خواهد آورد که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

وادی سوم می‌گوید انسان چیزی نیست جز سعی و تلاش خودش این نکته در کتاب آسمانی هم آمده پس باید سعی و تلاش کرد تا مسیر درست پیدا شود و در ادامه به درمان و تعادل رسید. نتیجه‌ای که می‌شود از مطالب این وادی به دست آورد این است که انسان‌ها باید تمام مسائل و مشکلات پیش رو را با جان و دل بپذیرند و با تمام وجود برای حل آنها تلاش کنند حالا اگر در این راه به مشکلی برخورد کردیم که نتوانستیم حلش کنیم می‌توانیم ازنظر مشورتی افراد صالح استفاده کنیم اما این نکته را باید دانست که در آخر این خودمان هستیم که باید تصمیم نهایی را بگیریم. 

تهیه و تنظیم: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .