English Version
English

حداقل‌ترین مأموریت ما انسان‌ها تغییر خودمان است

حداقل‌ترین مأموریت ما انسان‌ها تغییر خودمان است

جلسه چهاردهم از دوره سی‌ و چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی راهنمای محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافرعلی  و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه «وادی دوم وتاثیر آن روی من» پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17شروع به کار کرد.

سلام دوستان مهدی هستم
خدا را شاکر و سپاس گذارم که روزی من قرارداد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم در پناه خالق باشید، آنچه خیر است از آن خداوند و آنچه شر است از نفس اماره خود انسان هست.
در رابطه با دستور جلسه ابتدا هفته راهنما را خدمت تمام راهنمایان محترم شعبه وجناب آقای مهندس تبریک عرض می‌کنم.
در ابتدا، وادی دوم جز وادی‌های نوشتاری هست که در قسمت چهل سی دی حتماً دوستان خریداری کردند و می‌نویسند.
این وادی مضمون و پیام آن حرکت از ناامیدی به سمت امید هست که متن آن را می‌بینیم به روی دیوار که می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. به‌واسطه تخریب‌هایی که مواد به روی انسان‌ها می‌گذارد ممکن است در طول مسیر با سؤالات مختلف و حس ناامیدی مواجه بشوند که طبیعی است اما ماندن در آن احساس باعث غرق شدن می‌گردد.

یکی از تخصص‌های نیروهای منفی خراب کردن حس و ناامیدی انسان است که این کار را به نحو احسن اجرا می‌نماید.
اگر حس شما نسبت به درمان، راهنما، سیستم و یا هر چیز دیگری خراب بشود باعث سقوط می‌شود.
اگر در این وادی اندکی تفکر داشته باشیم که می‌گوید هیچ (مخلوقی) جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، شاید از دیدگاه ما این باشد که مثلاً این پشه به چه دلیل خلق‌شده است؟ حتماً آن‌هم مأموریتی دارد همچون کفتار یا لاشخوری که اگر نباشند پسماند میکروبی لاشه جانوران در بیابان‌ها باعث نابودی سیستم می‌شود، پس وجود آن‌ها لازم است.

 

شاید گاهی ناامیدی باعث شود انسان با خود بگوید من برای چه آمده‌ام؟ و باید بدانیم کوچک‌ترین و حداقل‌ترین مأموریت ما انسان‌ها تغییر خودمان است. من مأمورم، مأمور به تغییر و انجام یک سری از صفات خوب به روی خودم. پس حضور هیچ‌کس در هستی به هیچ نیست، حضور این افراد در کنار شما به هیچ نیست. افراد همه در کنار هم هستند تا به یک تکامل و یک رشد نسبی برسند.
پس اگر من می‌خواهم یک سفر دقیق، خوب و بدون مشکلی داشته باشم، باید خودم را با تفکردر وادی اول مسلح کنم، حس ناامیدی را از خودم دور کنم و با یک نگاه روشن و واقع‌بینانه به مسائل حرکت کنم تا بتوانم در انتهای این ده ماه به یک رهایی و یک پاداش ماندگار برسم.
درباره امتحانات راهنمایی آینده هم خدمتتان عرض کنم که برای راهنما شدن باید خواسته‌ی قوی داشته باشید، یعنی پنجاه‌درصد راهنما شدن در سیستم کنگره 60 (خواست) خود طرف است.
ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

 

انتخابات نگهبانی روز های پنجشنبه 

 

 

 

اعلام رهایی و ورود به سفر دوم جهان بینی 

 

 

تایپ: مسافر محمد جواد لژیون هفده

ویرایش: مسافر فرهادلژیون پنجم

تصویر بردار: مسافر کاظم لژیون سوم

ارسال خبر: مسافر محمدلژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .