English Version
English

آغازی مبارک برای درمان اعتیاد

آغازی مبارک برای درمان اعتیاد

رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است چون روش DST از ماه رمضان الهام گرفته شده است، آقای مهندس دژاکام سفر تدریجی خود را در این ماه مبارک آغاز نموده و توانستند ساعات مصرف مواد خود را در این ماه مبارک منظم نمایند و در آخر توانستند پس از گذشت 11 ماه از سفر خود روش جدید درمان اعتیاد را بوجود آورند و جهان را در حیرت قرار دهند، این آغاز مبارکی بود بود برای درمان افراد بیمار بیشماری که اسیر اعتیاد بودند. در ماه مبارک رمضان علاوه بر نیاشامیدن و نخوردن و روزه گرفتن باید به تزکیه نفس پرداخته و از ضد ارزشها دوری کنیم، روزه داری فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه  از ضد ارزشها باید دوری کرد  و روزه صور پنهان گرفت که این نوع روزه باعث پرورش نفس و تزکیه آدمی می شود.

در کنگره 60 فرد با شروع سفر و به مرور زمان با تیپر کردن و کاهش  تدریجی مواد یا داروی OT از همان مقدار اندک لذت برده و رفته رفته حال خوشی را تجربه می کند، در ماه رمضان نیز در پایان ماه پس از گذشت یکماه روزه داری فرد در روز عیدفطر حال خوشی را تجربه می کند، علاوه بر آن در ماه رمضان حواس پنجگانه فرد بویایی، چشایی، بینایی، شنوایی و لامسه بخاطر صبر در روزه داری هنگام افطار نیروی بیشتری برای فرد جهت ادامه سفر در ماه خدا ایجاد می کند، در کنگره نیز حواس فرد سفر اولی رفته رفته فعال تر از قبل می شود.

در رمضان که ماه میمانی خداست افراد سفره اطعام پهن کرده و این ماه مبارک را جشن می گیرند و دور هم جمع میشوند. در کنگره 60 نیز بهترین روزها در این ماه مبارک سپری می‌شود؛ افراد کنگره با محبت در کنار یکدیگر این ماه مبارک را جشن گرفته و به تزکیه و پالایش و رسیدن به معنویات مشغول می‌شوند. روش DST در طول 11 ماه سفرعیب ها و بیماری افراد را برطرف می کند.

در کنگره افراد بسیاری بودند که علاوه بر بیماری اعتیاد بیماری جسمی نیز داشته اند که به درمان رسیده اند به طوری که بنده حقیر در سه سال آخر مصرف مواد مخدر که بیست سال در تاریکی بودم؛ دچار مشکل تنفسی و بیماری ریوی شدهم که قابل درمان نبود و به مراکز پزشکی زیادی و به مراتب مراجعه کرده بودم ولی نتیجه نگرفتم؛ اما در کنگره 60 و روش DST در ابتدای سفرم  سلامتی ام را به من هدیه داد! در ماه رمضان نیز علاوه بر درمان جسم و مشکلات معده و روده و دستگاه گوارش افراد به تزکیه و درمان روح بیمار پرداخته اند، بزرگان ادیان الهی معده را معدن بیماری ها شناخته اند.

در این ماه با پرهیز از خوردن و آشامیدن در ساعات معین؛  فردی که دچار مشکلات گوارشی است درمان می شود، در سفر اول به احترام این ماه مبارک باید علاوه بر این که داروی خود را سر وعده معین شده مصرف کنیم؛ باید روزه داری در صور آشکار و پنهان به عمل آوریم، در پایان اگر آقای مهندس دژاکام این روش را بوجود آورده اند همه از لطف خداوند بوده است که شامل حال افراد مصرف کننده شده است. خداوند خواسته بود که در ماه رمضان امر هدایت در کنگره 60 برای افرادی که هیچ امیدی به آنها نبود جاری شود.

 

نویسنده: مسافر محمد جریان از لژیون آقای اسماعیل یوسفی
تنظیم: یوسف دارایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .