English Version
English

بدترین راهنما در کنگره می‌تواند بهترین فرد در جامعه باشد

بدترین راهنما در کنگره می‌تواند بهترین فرد در جامعه باشد

 دهمین جلسه از دوره سی وهفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر به استادی ایجنت محترم مسافرالله قلی، نگهبانی مسافر کاظم و دبیری مسافر روح الله با دستور جلسه: هفته راهنما روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان الله قلی هستم مسافر. خداوند را شاکرم و بسیار خرسندم که در جمع شما دوستان قرار گرفتم از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که این بستر را محیا نمودند که افراد مصرف کننده در مسیر درمان و بهتر زیستن قدم بردارند. در هفته راهنما قرار داریم در ابتدا از گروه مرزبانی تشکر می‌کنم برای برگزاری جشن راهنمایان عزیز، در ابتدا به استاد و راهنمای کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نمایم، به دیده‌بان راهنمایان آقای تراب‌خانی تبریک عرض می‌ نمایم و به تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ در سراسر کشور به‌خصوص راهنمایان شعبه نیما یوشیج و پیشکسوتانی که در جمع ما هستند و راهنمایان ویلیام و تغذیه سالم تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

 در کنگره ۶۰ جایگاه راهنما تعریف شده است و هر فرد مصرف کننده که در کنگره پذیرش می‌شود می‌تواند این بذر را در خود بکارد تا روزی راهنما شود و ابتدا باید پرونده اعتیاد خود را ببندد و درمان شود و پرونده نیکوتین یا سیگار را هم باید ببندد و با چهل سی‌دی وارد سفر دوم جهان‌بینی شود وبعد از قبولی در آزمون راهنمایی و جهان‌بینی ، پروتکل ، مصاحبه و بعد از آن بستن پیمان است که راهنما به‌مدت ۴ سال پیمان می‌بندد. جناب مهندس جایگاه بالای راهنما را تعریف کرده است و می‌فرماید: که بدترین راهنما در کنگره می‌تواند بهترین فرد در جامعه باشد و برای بنده راهنما همانند رَب برای من بود کسی که اعتیاد را با پوست و گوشت و خون خود لمس کرد و پرونده اعتیاد را بستند. راهنما هر دستور و روشی که به رهجو می‌دهد خودش تمام آن مسیر را پشت سر گذاشته است اگر بنده به راهنما و روش درمان ایمان نداشتم نمی‌توانستم پرونده اعتیاد را ببندم  ما باید به راهنما و این روش اعتماد کنیم. در کنگره همه ساله ۴ جشن برگزار می‌شود، اولین جشن سالیانه جشن راهنما است و تمام رهجویان کنگره دارای راهنما می‌باشند و هر رهجو باید از راهنمای خود به شایستگی تقدیر کند. تشکر کردن در کنگره یک رسم و آیین شده است، بخاطر اینکه شکرگزار باشیم، بخاطر اینکه سپاسگزار باشیم. خداوند هیچ‌گاه منتظر شکرگزاری ما نیست ولی ما باید به‌خاطر نعمتهای بی‌منت که قدرت مطلق در اختیار ما قرار داده شکرگذار باشیم. انسان شکرگزار بی‌شک در مسیر مستقیم قرار می‌گیرد و انسان شکرگزار همیشه خود را بدهکار خداوند می‌داند ولی انسان ناسپاس همیشه خود را طلبکار می‌داند. جناب مهندس بارها فرمودند: که تشکر باید دلی باشد، مشارکت باید دلی باشد و در واقع بخشش خودمان را به کلام بیاوریم. رسم کنگره هم به‌صورت قلم و مشارکت و هم به‌صورت پاکت نیز می‌باشد که از منزلت و جایگاه راهنما تقدیر می‌نماییم. از جناب مهندس باید سپاسگزار باشیم که فرصت برپایی این جشن قشنگ را به ما داده است که تقدیر نماییم، راهنمایان کنگره ۶۰  بدون هیچ منت و چشم داشتی از وقت خود برای درمان رهجویی که به صورت امانت از راهنمای تازه واردین به آنها انتقال داده می‌شود صرف می‌نماید و در پایان این روز  و  هفته قشنگ را به راهنمای تازه واردین تبریک عرض می‌نمایم  و آرزوی جایگاهی بالاتر برای این عزیزان را دارم.
از اینکه با سکوت خود به صحبتهای من گوش دادید سپاسگزارم.

برگزاری جشن راهنمای نمایندگی نیمایوشیج 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تایپ: مسافر حسین لژیون یازدهم

عکس: مسافر مسلم

ارسال گزارش: مسافر مسلم لژیون دوازدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .