English Version
English

برای رسیدن به آرامش باید از 14 وادی عبور کنیم

برای رسیدن به آرامش باید از 14 وادی عبور کنیم

جلسه اول از دوره بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی آزادی؛ با استادی مسافر میثم، نگهبانی مسافر روح‌الله و دبیری مسافر جعفر با دستور جلسه "وادی پنجم و تأثیر آن بر روی من" پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 17 آغاز به کار کرد. در ادامه سومین سال رهایی مسافر قاسم را باشکوه فراوان جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر که یک‌ بار دیگر توفیق خدمت در این جایگاه را پیدا کردم. دستور جلسه امروز وادی پنجم و تأثیر آن بر روی من و بخش دوم تولد سومین سال رهایی آقا قاسم است. در رابطه با وادی پنجم همان‌طور که دوستان کتاب 14 وادی را مطالعه کردند. ما برای اینکه به خودمان و با آن نقطه آرامش و آسایش برسیم باید در کنگره 60 از 14 وادی عبور کنیم. چند جلسه که گذشت در رابطه با وادی پنجم صحبت‌های خوبی شد.

دوستان از همه جوانب به وادی اشاره کردند. چیزی که در خود وادی گفته‌ شده است می‌گوید: وادی پنجم از ما می‌خواهد که ساختارهای ذهنی‌مان را به حالت عملیاتی دربیاوریم. اینکه اگر تفکرات خوبی داریم؛ و نقشه‌های خوب و تصویرهای خوبی در ذهنمان است. تا زمانی که در ذهنمان بماند فایده‌ای ندارد. در خود وادی هم اشاره می‌کند؛ که با حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. باید خواسته‌ها را از قوه به فعل دربیاوریم و عملیاتی کنیم.‌

بخش دوم دستور جلسه تولد قاسم عزیز است. در رابطه با آقا قاسم، خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب بنده شد که به‌عنوان یک کمک راهنما در خدمت شما و این انسان بزرگوار باشم. بعد از تخریب‌های زیادی که داشتم به کنگره آمدم و رها شدم و لژیون یکم را تحویل گرفتم. آقا قاسم در آن لژیون حضور داشتند و اول کارشان را با آقا مهدی حیدری شروع به کارکردند. 4 ماهی از سفرشان می‌گذشت که لژیون را تحویل گرفتم و از آن لژیون فقط آقا مهدی نوروز زاده مانده است و جا دارد که به آقای مهدی حیدری دست‌مریزاد بگویم که کارنامه درخشانی در این شعبه و کنگره داشتند و بنده خاطرات خوبی را از آقای مهدی داریم و آموزش‌های زیادی از ایشان گرفتم.

آقای قاسم زمانی که وارد کنگره شدند تخریب‌های زیادی داشتند. در چند سال پیش سفرکرده بودند و نتیجه نگرفته بودند و این بار آمده بودند تا رها شوند. زمانی که من لژیون را تحویل گرفتم با بچه‌ها صحبت کردم و گفتم که کسی که قرار است بماند؛ روش من خیلی سفت‌وسخت است. آقا قاسم واقعاً محکم‌کاری کرد و رها شد و جزو خدمتگزار صدیق کنگره شد نه خدمتگزار الکی. جایگاه‌های مانندک دبیری، نگهبانی، مبصری، مرزبانی و اولین عضو لژیون سردار آقا قاسم بودند؛ که جا دارد به ایشان خدا قوت بگویم و خودشان را تمام و کمال وقف کنگره کردند. و در آخر هم در جایگاه مقدس کمک راهنمای قبول شدند، امیدوارم به‌زودی شال مقدس کمک راهنمای را دور گردنشان ببینیم. انشالله که در آینده لژیون موفقی هم داشته باشند. این روز قشنگ را از طرف خودم به آقا قاسم و همسفر محترمشان که در بخشی از سفر اولشان همراهشان بودند تبریک میگم، و همینطور به آقا مهدی عزیز تبریک میگم که واقعاً جایشان خالی است. و در آخر این روز را به همه اعضای شعبه و به جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک میگم.

اعلام سفر مسافر قاسم

آخرین آنتیکس مصرفی اپیوم، روش درمان ،DST داروی درمان T ،Oمدت سفر اول 11 ماه 18 روز، کمک راهنما آقا میثم، رشته ورزشی والیبال، رهایی از دام اعتیاد 3 سال و 1 ماه؛ در ضمن سفر سیگار کردم، آنتیکس مصرفی سیگار، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین، مدت سفر 10 ماه 10 روز، کمک راهنما آقا میثم، مدت رهایی از سیگار 3 سال.

آرزوی مسافر قاسم

آرزو می‌کنم وارد شعبه جدید خودمان شویم، تا خدمتگزار لایقی برای کنگره 60 باشم.

سخنان مسافر قاسم

سلام دوستان قاسم هستم مسافر، از خداوند شاکر و سپاسگزار هستم که اجازه داد در این جایگاه و در این بستر قرار بگیرم به درمان اعتیاد برسم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزاری و تشکر می‌کنم بابت چنین بستری که برای ما آماده کردند؛ که من و امثال من به اینجا بیاییم و به حال خوب برسیم. از راهنمای بزرگوارم آقا میثم سپاسگزارم و از همه عزیزان و خدمتگزارانی که در شعبه خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم. من باحال خیلی خراب وارد کنگره شدم و با کمک راهنمای عزیزم و با آموزش‌هایی که کنگره داد توانستم به درمان اعتیاد برسم و حال خوش را تجربه کنم. من انواع مواد مخدر را مصرف کردم و دوستان زیادی پیش می‌آمدند برای مصرف کردن.

من حتی بزرگ شدن فرزندانم را ندیدم و متوجه نشدم که آن‌ها بزرگ شدند، بعضی وقت‌ها دلم برای بزرگ شدن آن‌ها تنگ می‌شود.بازهم خدا را شکر و سپاسگزاری می‌کنم که به درمان اعتیاد رسیدم و توانستم فرزندانم را ببینم و در صراط مستقیم حرکت کنم. از همه شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم و بازهم از آقای مهندس و خانواده محترمشان، راهنمایی عزیزم آقا میثم و شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

تایپ: مسافر محرم و مسافر علی
عکاس: محرم
تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .