English Version
English

لژیون سردار عشق و محبت واقعی را به من بازگرداند

لژیون سردار عشق و محبت واقعی را به من بازگرداند

در کتاب وادی جمله‌ای هست: "درهای بسته روزی باز خواهند شد، مانند قلب‌هایی که آلیاژ اصلی آن‌ها سیاه سنگ است" لژیون سردار برای منِ حسین دقیقاً درهای بسته‌ای بود که برایم باز شد دری که توانست من را با گره‌ها و مسائل درونی که در اعماق وجودم مانده و حل نشده بود روبرو کند و کم کم توان حل کردن و از بین بردن آن‌ها را به من بدهد.

قلبی که در دوران اعتیاد کم کم آلیاژ اصلی خودش را که مهر، محبت و بخشش بود را از دست داده بود و دیگر برایش چیزی مهم نبود، در لژیون سردار قلب من دوباره به سمت عشق و محبت واقعی کشیده شد و دوباره آن ویژگی بخشش که در دوران اعتیاد از من گرفته شده بود را به من بازگرداند، درواقع در لژیون سردار خیلی از ویژگی هلی مثبت و ارزشی من به خودِ حسین بخشیده شد من چیزی را نبخشیدم، من به خود کمک کردم نه به کنگره.

زمانی که قصد داری مبلغی را برای لژیون سردار پرداخت کنی با نیروهای منفی که در درونت هست روبرو می‌شوی و داشته‌های مادی زندگی‌ات از درون ذهنت عبور می‌کنند و با آن‌ها روبرو می‌شوی، اما زمانی که بتوانی از آن افکار عبور کنی و از نیروهای منفی درونت بگذری و قدرت بخشیدن را در خودت افزایش دهی آنگاه می‌توانی بیرون از لژیون و کنگره 60 زمانی که نیروهای منفی و ضد ارزشی به سراغت می‌آیند به‌راحتی با آن‌ها روبرو شوی و از کنار آن‌ها نیز بگذری، چون در آن روزها توانستی از مادیات بگذری.

شرکت و فعالیت در لژیون سردار باعث می‌شود تا من از انرژی بسیار بالایی در طی روز برخوردار باشم و به خاطر همین موضوع تغییرات بسیاری را در صور آشکار و پنهان خود مشاهده می‌کنم و به خاطر این مهم از خداوند خود ممنون و سپاسگزارم.

لژیون سردار؛ لژیون قدرت و توان دادن و گذشتن از ضد ارزهاست، لژیون سردار کمک می‌کند تا مقام انسانی که از دست رفته بود دوباره به تو بازگردد.


تهیه و تنظیم: مسافر محمود
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .