English Version
English

فرمانبردار و مطیع بودن در روش DST راهکاری برای درمان شیشه

فرمانبردار و مطیع بودن در روش DST راهکاری برای درمان شیشه

همواره مشکل استفاده موادمخدر در دنیا، یکی از بزرگ‌ترین مواردی است که گریبان سراسر دنیا را گرفته است و به‌یقین می‌توان گفت که از پیشرفته‌ترین کشورها تا ناتوان‌ترین آن‌ها در حال دست‌وپنجه نرم کردن در تولید، جابجایی و توزیع و درنهایت مصرف آن هستند. صنعت فعال در بخش موادمخدر به‌هیچ‌عنوان از سود سرشار آن چشم‌پوشی نخواهد کرد و هرروزه موادمخدر جدید با اسم‌های فریبنده و شکل و شمایی جذاب وارد بازار می‌شود که افراد خواسته یا ناخواسته با مواد مخدر ترکیب‌شده و این موقع بیمار موادمخدر متولد می‌شود. درگذشته‌های نه‌چندان دور مصرف موادمخدر بیشتر در بخش مواد سنتی مثل تریاک، شیره، مرفین، نگاری، هروئین، حشیش و گرس و... در همین حوزه بود اما با ورود جدی‌تر علم و صنعت شیمی به موادمخدر، طبق آمارهای موجود امروزه متأسفانه بالغ‌بر 700 نوع مواد مخدر صنعتی در سراسر دنیا تولید و عرضه می‌گردد.

یکی از شایع‌ترین و پرمصرف‌ترین آن‌ها شیشه یا کریستال و در برخی مناطق نیز به نام آیس ICE شناخته می‌شود. شیشه نام غیرعلمی و رایجی است که به ترکیبات حاصل از مادهٔ صنعتی با نام علمی آمفتامین‌ها گفته می‌شود که داروهای محرک بسیار قوی هستند که اولین بار در سال ۱۸۸۷ در آلمان به‌طور مصنوعی ساخته‌شده و برای درمان برخی بیماری‌ها از قبیل افسردگی‌های خفیف، بیش فعالی، چاقی به کار می‌رفت؛ و در زمان جنگ جهانی دوم برای اولین بار در ژاپن ساخته‌شده و برای آماده ساختن سربازها برای جنگ و رفع خستگی و گرسنگی آن‌ها به کار می‌رفت.

استفاده طولانی‌مدت از مواد مخدر نه‌تنها بر بدن همچنین بر مغز نیز اثر منفی دارد که برخی از آسیب‌ها ممکن است غیرقابل‌برگشت باشد. استفاده بیش‌ازحد از متاآمفتامین می‌تواند به‌شدت باعث آسیب رسیدن به نورون‌های دوپامین و سروتونین که بر چگونگی احساس و عمل و فکر فرد تأثیر می‌گذارند، شود. در اکثر افراد این عوارض یا نشانه‌ها بیشتر بروز می‌کند و این به‌طورقطع و یقین برای همه صدق نمی‌کند.

برخی عوارض و نشانه‌های مصرف شیشه عبارت‌اند از:

افزایش ضربان قلب، افزایش دمای بدن، کاهش وزن، تشنج، افسردگی اضطراب، روان‌پریشی، وحشت و هراس و بی‌خوابی
البته باید دانست پیامدهای مصرف موادمخدر در افراد وجوه مختلفی دارد که در این مجال کوتاه امکان پرداخت به آن نیست، نظیر مشکلات فرد بیمار در خانواده و جامعه و اثرات متقابل این بر روی یکدیگر. اما با وجود همهٔ این مشکلات و اتفاقات مختلف مصرف شیشه که درمان قطعی آن در سراسر دنیا به یک چالش بزرگ تبدیل‌شده، در کشور عزیزمان ایران این بیماری و سایر بیماری‌های مصرف موادمخدر به‌راحتی و به بهترین شکل ممکن در کنگره 60 به وجود آمده است. درمان با روش
DST و با استفاده از شربت تریاک و با کمک کتاب‌ها و منابع آموزشی مختلف این امکان برای همه عزیزان به‌طور رایگان میسر و ممکن است، کما اینکه افرادی با بالاترین حد مصرف به درمان رسیده و بعد از درمان مشغول به پرداختن اموری مثل خانواده، کار، تحصیل و حتی موفق به پوشیدن لباس مقدس تیم ملی هم شده‌اند. با این‌همه که این روش بسیار تا بسیار آسان و رایگان است اما باید توجه داشت که در این مسیر باید فرمان‌بردار و مطیع دستورات کنگره 60 بود تا به درمان رسید.

 

با سپاس همسفر زری کمک راهنمای لژیون دهم
تایپ همسفر سولماز (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .