English Version
English

راهنما مثل باران بی منت می بارد

راهنما مثل باران بی منت می بارد

راهنما یعنی، فرشته‌ای از جانب خدا، بارانی که بی‌منت بر سر همه رهجو ها می‌بارد و آنها را سیراب می‌کند و جانی تازه و دوباره به همه می‌بخشد؛ راه رسیدن به خود شناسی و روشنایی را به ما نشان می‌دهند؛ آنها با عشق پیمان بستند و خدمت عاشقانه و بلا‌عوض می‌کنند.

من هم به نوبه خودم هفته راهنما را در ابتدا به آقای مهندس و خانواده محترم‌شان و تمامی راهنما‌یان شعبه امین قم و راهنمای خوب خودم، خانم آمنه عزیزم تبریک می‌گویم.
خدای بزرگ را شکر می‌گویم که در مسیر کنگره ۶۰ قرار گرفتم؛ قبل از ورود به کنگره با انواع بیماری‌ها درگیر بودم، داروهای زیادی استفاده می‌کردم و همیشه بی‌حال، مریض و افسرده بودم؛ خدا را شکر که با راهنمایی خانم آمنه از تاریکی‌های درونم خارج شدم و اکنون  بیشتر داروهایم را به لطف کنگره ۶۰، قطع کرده‌ام.

آرزوی قلبی‌ من این می‌باشد که همه آنهایی که با مشکل اعتیاد درگیر هستند، هرچه زودتر با کنگره ۶۰، آشنا بشنوند تا بتوانند به رهایی واقعی برسند.
هر زمانی افرادی را می‌بینم که هنوز با کنگره آشنا نشده‌اند و در تاریکی زندگی می‌کنند، بسیار ناراحت می‌شوم و تا چند روز حالم خراب است؛ آرزو می‌کنم که هر چه زودتر اذن ورود‌شان صادر شود و با کنگره آشنا شوند.

راهنماها با هیچ چیز قابل مقایسه نیستند چون مانند یک مادر از شیره وجودشان که همان عشق و محبت است به ما می‌بخشند؛ ان شالله نور خدمت‌هایشان صدها‌ برابر به خودشان و خانواده‌هایشان برگردد و همیشه در صحت و سلامت باشند.
آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه راهنماهای عزیز به خصوص راهنمای عزیز خودم، خانم آمنه را از خداوند متعال خواستارم.

هفته راهنما مبارک

 

نویسنده: همسفر شادی رهجوی راهنما همسفر آمنه(لژیون هشتم)
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی امین قم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .