English Version
English

راهنمای تازه‌واردین نبض نمایندگی

راهنمای تازه‌واردین نبض نمایندگی

جایگاه راهنمای تازه‌واردین یکی از مهم‌ترین خدمت‌ها در جهت پیشبرد اهداف کنگره 60 است و نبض یک شعبه با ورود یک تازه‌وارد جان می‌گیرد و شعبه‌ای رو به ارتقا است که راهنمای تازه‌وارد، کارش را به خوبی انجام بدهد.

جلسات راهنمایی تازه‌واردین اولین برخورد و در واقع سرآغاز آشنایی مصرف‌کننده یا خانواده او با کنگره ۶۰ است، لذا این عمل از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است شاید به جرأت بتوان گفت غالب اولیه رهجو در همین جلسات پی‌ریزی می‌شود پس بسیار مهم است که راهنمای تازه‌واردین مباحث سالم خدمت خود را انجام بدهد و جلسات را طبق پروتکل پیش ببرد و اطلاعات گفته‌شده در مورد صورت مسئله اعتباد، روش درمان و قوانین کلیه کنگره ۶۰ را برای تازه‌وارد بیان نماید و همچنین نحوه بیان نگاه و رفتار او با شخص تازه‌وارد به گونه‌ای باشد که در او احساس امید و امنیت به وجود آید.

اگر عشق نباشد، کاری نمی‌توان انجام داد، بدون عشق اصلاً نمی‌توان برای کمک به رهایی مصرف‌کنندگان مواد مخدر کاری کرد و حرکتی انجام داد.
قطعاً مثلث عشق، عقل و ایمان که اساس کار کنگره می‌باشد در این عمل عظیم موثر است و ارتباط تنگاتنگی دارد، این عزیزان با عشقی والا خدمت می‌کنند تا این عزیزان را با سه جلسه در کنگره ماندگار کنند تا در ادامه شاهد حال خوش آنان باشند و چه چیزی زیباتر از این می‌تواند باشد.

این هفته زیبا را به تمامی راهنمایان تازه‌واردین کنگره 60 به خصوص راهنمایان تازه‌واردین نمایندگی دنا شهرضا تبریک می‌گوییم این عزیزان معنای واقعی عشق هستند.

عشق‌ یعنی‌ روح‌ را آراستن‌
بی‌شمار افتادن‌ و برخاستن
عشق‌ یعنی‌ زشتی‌ زیبا شده‌
عشق‌ یعنی‌ گنگی‌ گویا شده
عشق‌ یعنی‌ ترش‌ را شیرین‌ کنی
عشق‌ یعنی‌ نیش‌ را نوشین کنی
عشق، رنج‌ مهربانی‌ داشتن‌
زخم‌ درک‌ آسمانی‌ داشتن
عشق‌ یعنی‌ گل‌ بجای خارباش
پل‌ بجای‌ این‌ همه‌ دیوار باش

از طرف همسفران پارک ملت نمایندگی دنا شهرضا
ارسال: راهنما همسفر فاطمه رشته ورزشی بدمینتون نمایندگی دنا شهرضا
گروه ورزش همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .