English Version
English

هیچ موقع به جسم خود اهمیت نمی‌دادم

هیچ موقع به جسم خود اهمیت نمی‌دادم

در این وادی مطلب مهمی که هست این‌که ما در اثر تفکر غلط و یا حرکت در مسیر ضد ارزش‌ها برای خودمان مشکلاتی را بوجود آورده‌ایم و در اثر تفکرات غلط و یا حرکت در مسیر ضدارزش‌ها بر ساختار جسم خود تخریب‌های فراوانی را ایجاد نموده‌ایم که خود را بصورت انواع و اقسام بیماری های جسمی و روانی نشان داده‌اند .
ما در اثر این تخریب ها و مشکلات و ناامیدی ها بر این باور بودیم که همه چیز تمام شده و دیگر زندگی کردن فایده ندارد و بی‌خودی به این دنیا آمدیم و هزاران حرف دیگر که در اثر نا امیدی‌ها و باورهای غلط خود را بی ارزش می‌دانستیم، این نشانه از دست دادن اعتماد به نفس می‌باشد.
اگر به تمام هستی نگاه کنید خواهید دید که امکان ندارد چیزی پیدا کنید که بی‌جهت و بیهوده پا به هستی گذاشته باشد .
اگر در ذهن‌مان تصور کردیم که بیهوده هستیم این از افکار نادرست ماست که به فلسفه آن پی نبردیم .
زمانی‌که انسان پا به هستی گذاشت قدرت مطلق او را در دو راهی قرار داد که این دو راهی یکی تاریکی‌ها و راه دیگری روشنایی‌هاست .خداوند ما را به سمت روشنایی‌ها حمایت می‌کند و ما باید از،ضد ارزش‌ها دوری کنیم وبه سمت ارزش‌ها حرکت کنیم.
من همسفر وارد کنگره شدم با ناامیدی اما با آموزش‌های کنگره متوجه شدم که من از یک مصرف کننده بیشتر تخریب داشتم و هر چیز کوچکی را برای خودم مسئله‌‌ای پیچیده می‌کردم و بیشتر غرق در تاریکی‌ و ناامیدی می‌شدم با وارد شدن در لژیون جونز پی به این بردم که چقدر آسیب به خودم زدم و چقدر جسمم با ارزش است ،هیچ موقع به جسم خودم نمی‌رسیدم. خدا را شکر به این آگاهی رسیدم که اگر به جسم خودم اهمیت بدهم و دانش خود را با آموزش‌های کنگره بالا ببرم هیچ‌گاه خودم را انسانی پوچ و بیهوده حساب نکنم و آن‌گله در تاریکی ها و ناامیدی فرو نمی‌روم .
خدارا شکر بابت وجود کنگره و جناب مهندس و خدمتگزاران صدیق کنگره ۶۰.
نویسنده: همسفر فاطمه رشته ورزشی بسکتبال از پارک پرنیان فولادشهر
عکس: همسفر مرضیه مرزبان خبری پارک پرنیان فولادشهر
تنظیم و ارسال: همسفر اعظم ورزشبان شطرنج (نمایندگی صالحی)
گروه ورزشی همسفران کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .