English Version
English

انسان اگر در مسیر رشد و تعالی باشد ارزش بیشتری برای خودش قائل می‌باشد

انسان اگر در مسیر رشد و تعالی باشد ارزش بیشتری برای خودش قائل می‌باشد

جلسه ی هشتم از دوره ی هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه ی مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر زکریا ،نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر صفی‌الله با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" در روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که برای اولین بار در این جایگاه حضور دارم و در خدمت شما عزیزان هستم ،از گروه مرزبانی،  ایجنت محترم و راهنمای بسیار خوبم آقا میثم که به بنده فرصت دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

وادی دوم به ما می‌گوید که هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم ،خلقت جهان به گونه‌ای است که قران مجید درباره ی آن می‌فرماید شما فکر می‌کنید که ما شما را بیهوده خلق کرده‌ایم ؟  یا اینکه عبث افریده ایم؟ یا تصور می کنید به سوی ما بازگردانده نمی‌شوید ؟ همه ی موجودات هستی جهت تکامل به وجود آمده اند و در نهایت همه چیز به خداوند ختم خواهد شد.

هیچ چیز بیهوده نیست هر موجودی را که ما می‌بینیم بهر کاری آمده است. انسان گاهی اوقات به خاطر گرفتار شدن در مشکلات احساس پوچی و بیهودگی می‌کند ،انسان اگر در مسیر رشد و تعالی باشد یا به اصطلاح به طرف نور حرکت کند بیشتر متوجه ارزش و اهمیت زندگی خود خواهد شد.
انسان هرچه به طرف ارزش‌ها حرکت می‌کند ارزش بیشتری برای خودش و هستی قائل می‌شود.

پیشنهادی که بنده برای سفر اولی‌های عزیز دارم این است که فرمانبرداری و آموزش گرفتن که نوشتن سی‌دی‌ها یکی از مهمترین آنها می‌باشد باعث می‌شود قرار گرفتن در پروسه درمان اعتیاد و عبور از سفر اول به آسانی صورت گیرد. اوایل برای خود من نوشتن سی دی خیلی سخت و مشکل بود اما با تکرار و تمرین این روند تغییر پیدا کرد و کار به جایی رسید که من از نوشتن سی‌دی‌ها لذت می‌بردم .

نوشتن سی‌دی‌ها باعث شد که من درک و تجسم بهتری نسبت به خیلی از موضوعات را داشته باشم .نکته ی دیگر این است که سفر اولی نباید از میکروفون یا مشارکت کردن هراسی داشته باشد ؛شاید این موضوع در ابتدا سخت باشد اما برای پیدا کردن اعتماد به نفس بایستی از ترس‌هایمان عبور کنیم و شهامت صحبت کردن در جمع را پیدا کنیم.

تهیه و تنظیم: مرزبان خبری مسافر محمد.
تایپ و ویرایش: مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .