English Version
English

کسی که نق می زند معمولا به حرف کسی گوش نمی دهد

کسی که نق می زند معمولا به حرف کسی گوش نمی دهد

جلسه دوازدهم از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی ستارخان با استادی مسافر مجید، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر پرهام با دستور جلسه «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)» چهارشنبه 29 فروردین ۱۴۰۳ ساعت 17:۰۰ آغاز به‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم یک مسافر، خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم. دستور جلسه ی امروز درباره ی ظرفیت، مسئولیت قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه میباشد. کنگره بنیان و پایه اش بر اساس عشق بنا شده است. این دستور جلسه هم، همین را به ما میگوید، که مواظب خودتان باشید. و این دقیقا همان عشق است.

اگر من در کارم به عنوان یک راهنما خطایی انجام دهم، نه تنها رهجو بلکه خانواده ی او و یک جامعه آسیب می بیند. چه پروسه ایی اتفاق می افتد که من به این درجه و مرتبه میرسم؟ این همان ظرفیت است که با یادگیری و آموزش در من ایجاد می شود. شاید اگر من به کسی بگویم که درگذشته درگیر افسردگی و مصرف روزانه قرص های اعصاب و مواد مخدر بوده ام اما امروزهیچ گونه ماده ی مخدر و قرصی مصرف نمی کنم و حال خوبی دارم و به درجه ی راهنمایی رسیده ام شاید کسی باور نکند، ولی این اتفاق با حرکت در مسیر کنگره و افزایش دانایی و بزرگ شدن، ظرفیت درمن به وجود آمد.

در کنگره معمولا افرادی که به آموزش ها عمل می کنند حال خوبی دارند. زمانی که من از مسیر این آموزش ها دور شوم در مسیر حاشیه قرار میگیرم. کسی که نق می زند معمولا به حرف کسی گوش نمی دهد. و معمولا افراد تنهایی هستند. امیدوارم که همه ی ما بتوانیم درکنگره آموزش بگیریم و این آموزش ها را کاربردی کنیم. از اینکه به صحبت های من گوش کردید از همه ی شما ممنونم.

در پایان اولین جلسه هماهنگی راهنمایان نمایندگی ستارخان برگزار گردید؛

تایپ: مسافر شهاب(لژیون یکم)
عکس و تنظیم: مسافر منصور(لژیون هفتم)

مرزبان کشیک: مسافر علی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .