English Version
English

نتایج مسابقات طناب کشی و دارت تا این تاریخ

نتایج مسابقات طناب کشی و دارت تا این تاریخ

در کنگره ۶۰ به فردی راهنما گفته می‌شود که بعد از قطع مصرف مواد مخدر و رسیدن به رهایی و درمان اعتیاد با متد DST و به تعادل رسیدن شهر وجودی او شامل جسم، روان و جهان‌بینی، آموزش‌های کنگره ۶۰ را گذرانیده و در امتحان داخلی کمک راهنمایی کنگره ۶۰ که به منظور انتخاب راهنمایان جدید برگزار می‌شود شرکت نماید .
این فرد در صورت کسب نمره قبولی در دو امتحان کتبی داخلی، شامل فنی و جهان‌بینی، بایستی از کنگره مرزبانان نمایندگی خود نمره انضباط بگیرد و پس از درج نظریه تایید توسط راهنمای او در فرم درخواست کمک راهنمایی، پوشه حاوی برگه‌های امتحانی، فرم درخواست کمک راهنمایی، معرفی‌نامه تربیت‌بدنی مبنی بر حضور فعال در یکی از رشته‌های ورزشی و سایر مدارک او  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در صورت دارا بودن شرایط قانونی ( قوانین داخلی کنگره ۶۰ ) پس از قبولی در مصاحبه حضوری و انجام پیمان کمک راهنمایی، شال مخصوص کمک راهنمایی که شال نارنجی است و نشان کمک راهنمایی می‌باشد را دریافت می‌کند. در مرحله بعد او مجوز اعلام کمک راهنمایی و تشکیل لژیون را از دیده‌بان راهنمایان برای خدمت در یکی از نمایندگی‌های کنگره دریافت می کند. گفتنی است یکی از مواردی که در مصاحبه حضوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد خدمت‌هایی است که فرد تاکنون انجام داده است و اگر در بخش‌های مختلف کنگره سابقه هیچ‌گونه خدمتی نداشته باشد در مصاحبه حضوری قبول نمی‌شود .

مسابقات دارت:

* تیمهایی که به رنگ سبز در آمده اند به مرحله بعدی سعود کرده اند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .