English Version
English

باید بخشنده باشیم تا رها بشویم

باید بخشنده باشیم تا رها بشویم

هشتمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر پهلوان صامت، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «گلریزان» جمعه 12 آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان صامت هستم مسافر سیگار؛

خیلی خوش حال هستم که در این جایگاه قرار گرفته ام، دستور جلسه گلریزان است و درواقع بخش دوم ارتباط آن با درمان سیگار می باشد.
آقای مهندس پیام قشنگی برای دنیا دارند و معتقد هستند که ما هم صاحب سبک هستیم و در گذشته بزرگانی مثل مولانا، رازی و…داشته ایم.


گلریزان از گذشته در فرهنگ ما بوده است، در گذشته زمانی که یک تاجر یا فروشند مال و اموالش را از دست می داد همه دور هم جمع می شدند و می گفتند از اسب افتاده است از اصل که نیوفتاده است، و با همیاری هم به او کمک می کردند.
ما هم در کنگره60 این موضوع را داریم به عبارتی ما از اسب افتاده بودیم از اصل که نیافتاده بودیم!
استاد امین حرف بسیار زیبایی می زنند:«زمانی که یک دزد می خواهد دزدی کند دنبال با ارزش ترین چیز می گردد»

همه افرادی که درگیر اعتیاد شده اند گوهر وجودیشان را از دست داده اند، در پیام سردار ابلاغ می شود که فر انسان های بر باد رفته مدفون در زیر خاکستر ها پنهان شده، همچون گنجی به صاحبان انها برگردانده خواهد شد به شرط انکه خود را طلب کنند.
خب اگر من که از اسب افتاده ام می خواهم دوباره به اصل خود برگردم باید مساعدتی دریافت کنم که این مساعدت را کنگره60 برای من انجام داده است، انقدر کار را برای من آسان کرده است که خیلی راحت می توانم راه را از سر بگیرم مثلا اگر نمی توانم در طول هقته سفر کنم می تونم جمعه که روز تعطیل است برای درمان سیگار اقدام کنم، و خب در گلریزان هم هرکسی به اندازه توان خودش می تواند مشارکت کند .

به قول دیده بان محترم اقای حکیمی، سیگار کار ot را خراب می کند و کسی که سفر سیگار انجام نمی دهد در سفر اول بازسازی بدنش درست انجام نمی شود، من دو ماه بعد از شروع سفر مواد سفر سیگارم را شروع کردم و به رهایی رسیدم، شاید در طول ۴۰سال از عمرم ساعت ۹صبح را ندیده بودم ولی الان بسیار حالم خوب است و بابت این موضوع شاکر خداوند هستم نه اینکه فقط به زبان شاکر باشم بلکه در عمل و در روز گلریزان باید شکرگزاری کنم‌، بسیاری از بندها از بدن ما جدا شده باید بخشنده باشیم تا رها بشویم
از اینکه به صحبت های من توجه کردید سپاس گزارم.

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .