English Version
English

مسابقه‌ای با شعار ویرانگری

مسابقه‌ای با شعار ویرانگری

با شعار”بیاید این آتش ویرانگر را مهار کنیم” در کنار قهرمانان ملی و اعضای “کنگره ۶۰″ بدوید و در جایزه بزرگ سهیم باشید. دومین دوره همایش بزرگ جام مسافر به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، این رقابت به همت جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ که ان‌جی‌او مستقل در زمینه احیای معتادان است، برگزار می‌شود. همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی تختی و هیات دو و میدانی استان تهران در این برگزاری مشارکت دارند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و جوایز این رویداد ورزشی-اجتماعی نسبت به سال قبل دو برابر شده و به جمع ۴۲۸ میلیون تومان رسیده است. شرکت‌کنندگان زن و مرد در دو روز پنج‌شنبه و جمعه ۸ و ۹ تیرماه در دو گروه حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای، در مجموعه ورزشی تختی تهران با هم مسابقه می‌دهند.

اولین دوره جام مسافر سال گذشته با میزبانی کنگره ۶۰ برگزار شد، ان‌جی‌او مستقلی با ۲۵ سال سابقه در زمینه احیای معتادانی که همیشه به دنبال رهایی از مصرف بوده‌اند، اما راه‌حل یا درمان منطقی را نیافته‌اند. فعالیت این جمعیت براساس اصل پذیرفته‌شده کمک فرد رها شده از مصرف به فرد در حال مصرف دارو است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رقابت از ۲۷ خردادماه تا یک تیرماه، با استفاده از لینک champ.portal۶۰.ir ثبت نام کنند. البته به گفته بابک لطفی، مسئول روابط عمومی کنگره بهتر است متقاضیان ثبت‌نام را در روزها و ساعات اولیه انجام دهند چون ظرفیت در نظر گرفته شده محدود است. بابک لطفی ادامه داد: هر چند ظرفیت امسال هزار نفر در نظر گرفته شده است که نسبت به پارسال ۲۰۰ نفر بیشتر است، اما با توجه به تجربه سال گذشته که در دو روز اول ثبت نام ظرفیت ۸۰۰ نفره تکمیل شد، امسال هم پیش‌بینی می‌شود در یک یا دو روز اول ظرفیت تکمیل شود.

لطفی هدف برگزاری این رویداد را ترویج رقابت و تاکید بر این نکته دانست که اعضای کنگره ۶۰ بعد از درمان حتی می‌توانند با قهرمانان ملی رقابت کنند زیرا چند نفر از اعضای کنگره ۶۰ نیز در بخش حرفه‌ای مسابقات شرکت خواهند کرد. او همچنین برگزاری این رقابت را مهم دانست، چون قرار است به طور ثابت و در تاریخی مشخص برگزار شود و نسبت به مسابقات مشابه، جوایز ریالی ارزشمندتری دارد که در مجموع باعث بالا رفتن سطح جوایز در دیگر مسابقات می‌شود.

جوایز رده حرفه‌ای زنان و مردان امسال با افزایش دو برابری به ترتیب نفر اول ۱۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۶۰ میلیون تومان، نفر سوم ۳۰ میلیون تومان و نفر چهارم تا ششم نفری ۵ میلیون تومان است. همچنین، به 6 نفر برتر در رده غیرحرفه‌ای زنان و مردان نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مسابقه زنان روز پنج‌شنبه ۸ تیرماه و مسابقه مردان روز جمعه ۹ تیرماه برگزار خواهد شد. به گفته مسئول روابط عمومی کنگره با هدف انگیره بخشی بیشتر ثبت‌نام در بخش غیرحرفه‌ای زنان مختص اعضای کنگره ۶۰ است و شرکت در بخش مردان برای عموم آزاد است. مسافت مسابقه برای رده حرفه‌ای مردان ۸ کیلومتر و برای رده حرفه‌ای زنان ۴ کیلومتر است. همچنین، در رده غیرحرفه‌ای زنان و مردان نیز مسافت ۴ کیلومتر است. جوایز نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ تیرماه به برندگان اهدا می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه‌ای از دوییدن دارید در این رویداد سالیانه شرکت کنید تا حداقل با خود رقابت کنید و با رکوردشکنی‌ خود جایزه بزرگ واقعی را که حال خوب است، برنده شوید.

منبع : خبرگزاری آتیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .