English Version
English

لژیون ویلیام پارک ملت شهرضا

لژیون ویلیام پارک ملت شهرضا

جلسه سوم از دور چهارم جلسات ویلیام پارک ملت شهرضا، روز جمعه دوازدهم خرداد ماه 1402 با استادی مرزبان  محترم مسافر مجتبی و نگهبانی مسافر فتحعلی و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه D.sap راس ساعت 7 صبح شروع به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به من این فرصت را داد تا این جایگاه را لمس نمایم و آموزش ببینم و همچنین از ایجنت محترم و گروه مرز بانی پارک ملت شهرضا کمال تشکر را دارم. دستور جلسه این هفته D.sap می باشد، باید بگوییم که D.sap سرشار از مواد معدنی، املاح، ویتامین ها و اسید های آمینه است به فرموده آقای مهندس اولین اقدام برای تولید سرکه سیب توسط استاد امین انجام گرفت بطوری که من در هیدج یک باغ دو هزار متری سیب داشتم و زمانی که محصول سیب ما به برداشت رسید سیب های زیر درختی باغ توسط پیشنهاد آقا امین قرار شد که به سرکه سیب تبدیل شود و به اقدام آقا امین ما این سیب ها را در سال های اول و دوم  به سرکه سیب تبدیل کردیم ولی در سالهای بعدی با استفاده از سیب های درجه یک و زمان یازده الی دوازده ماه ما به محصولی جدید دست پیدا کردیم که نسبت به سرکه  خیلی خواص بیشتر و متفاوت تری داشت که اصلا نمی شود نام سرکه را بر روی این محصول گذاشت به همین دلیل از اسم D.sap استفاده شد و این محصول دارای  خواص زیادی است و در کنگره کاربرد درمانی دارد و به قول آقای مهندس داروی D.sap توانست در کنگره مشکلات بسیاری از رهجویان کنگره را حل نماید.
  وقتی من در طول هفته به مشارکت اعضای نمایندگی شهرضا گوش می دادم اغلب دوستان به نوعی از این دارو استفاده کرده و کمک به امر درمان شان شده بود که این برای من جالب بود.

من خودم در زمان ورودم به کنگره در اول سفرم از مشکل یبوست رنج می بردم و وقتی این مشکل را با کمک‌ راهنمایم مطرح کردم ایشان توصیه به استفاده از D.sap را به من پیشنهاد کردند که با استفاده صحیح از این معجون مشکل من رفع شد. در ادامه می توان گفت که سفر اولی ها با توجه به مشکلات تغذیه در دروان اعتیاد اغلب دچار فقر غذایی، ویتامین، املاح معدنی و عناصر مختلف هستند که با استفاده از این محصول کنگره 60 این مشکلات شان نیز حل می گردد. در پایان امیدوارم که با گذشت زمان کسانی که به راه درمان کنگره نیاز دارند با کنگره آشنا شوند و به درمان قطعی برسند.

عکاس: مسافر محمد

نگارش و تایپ: مسافر محمدرضا

ویرایش: مسافر حمیدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .